Tipic romanesc...

Vanzatorii astia devin din ce in ce mai nesimtiti domle...
Deci a dracu' treaba,eram azi la cumparaturi cu mama si normal(ca la cumparaturi) aveam ditamai bagajele;am cumparat noi ce am cumparat si la un moment dat ne oprim sa cumparam si o cutie de covrigi.Mosneagul de acolo ne spune preturile si ce sortimente are iar noi ne-am ales covrigi cu branza&chimen(care chipurile erau si ce mai scumpi,lol);toate bune si frumoase pana cand,cand sa ne dea cutia,aia eram cam patata la suprafata si nah mama a cerut alta(ca doar fiecare are dreptul de a alege ce cumpara)...ala face oleaca de figuri da' pan la urma ne da alta cutie(mi se parea si logic).In graba noastra si cu bagajele dupa noi nu am mai stat sa vedem cu ce sortiment ne-a dat ala;cand ajungem acasa(seara)si am deschis cutia(iar fara sa ne uitam ce scrie pe ea;a dracu' firme ca mai scriu si minuscul intr-un colt in care nu se uita nimeni) ce sa vezi...nu erau cu branza&chimen ci erau cu susan.Lol.Animalu' ala de mosneag ori era chior(cam parea asa) ori a facut misto de noi.Bineinteles ca nervii au sarit de la locul lor,in primul rand pentru gestul in sine,in al doilea rand pentru ca cei cu susan erau mai ieftini si el ne-a luat pretul celor mai scumpi(cutia are vreun kil si ceva iar diferenta e de vreo 5 lei da' pana mea...nu-s eu acu' zgarcita da' 5 lei nu-i culegi de pe drumuri),iar in al treilea rand pentru ca nici macar nu aveau un gust bun(erau uscati si nici vorba de gust de susan).Ce ne-am gandit noi sa facem?Sa ne bagam picioarele in marfa lui si sa-i aratam ca nu face el ce vrea cu clientii.Deci ne ducem maine pe capu' lui sa ne dea banii inapoi si noi ii dam cutia(eventual de cap,ca ar merita),ca doar nu am luat decat cativa din ea cat sa ne dam seama ce porcarii sunt.
In concluzie,se poate spune c-am luat teapa,da' nu-i problema,ca si-a gasit el nasii... >:) :))
Si ca sa mai fac o paranteza,romanul si-ar vinde si sufletu' la dracu' pentru cativa banuti acolo...tipic...

UPDATE: Victorie! :-bd :-> Fusei azi dis-de-dimineata la 'returnare' si bineinteles ca omul ne-a schimbat-o si ne-a dat o cutie cu branza&chimen...aleluia!:)) Cate sacrificii pentru o cutie de covrigi(si pentru orgoliu nah :P ).Dupa cum ma asteptam si mi s-a parut bine mosneagu' era chior si s-a scuzat ca ieri nu avea ochelarii si nu vedea bine.Bine bine da' totusi...frec banii pe traseu pentru ca tu nu esti in stare sa-ti iei ochelarii...eh;ca sa nu fiu scorpie scuzele s-au acceptat si acu' rontai fericita celebrii covrigei =))

14 comentarii:

Cassy spunea...

Asa am facut eu cu pepenii ..care nu erau copti ci erau albi albi...l-am luat si i l-am trantit peste taraba :)) Au sarit toti la mine,unu vrand sa ma atate cu cutitul ala rotund de facut dop la pepene..tre' sa fii tare sa-i iei din prima :) Banii sunt ai tai..

Bogdan Epureanu spunea...

Sincer sa fiu ma indoiesc ca mai puteti face ceva daca mergeti maine - e greu/imposibil de dovedit ca e vorba de cutia luata de la el, e greu de explicat de ce ati desfacut-o (pentru ca la urma urmei asa cum el nu s-a uitat bine ce scrie pe ea, nici voi nu ati facut-o :P).

Mai bine ii faceti o plangere la protectia consumatorului; probabil de rezolvat tot nu rezolvati nimic, dar il bagati macar un pic in sperieti. :))

Roxanel spunea...

Cassy: =))Da,tre' sa fii tare si cu oleaca de tupeu pe tine da' totusi..cand vezi unu cu un cutit ar trebui sa te mai gandesti odata :))

Bogdan: De dovedit nu e greu pentru ca era singurul care avea marfa asta iar de desfacut,nah,mare branza..nu era vreun sigiliu special pe cutia aia..era o cutie alba,simpla,cu o firma mica intr-un colt de dedesubt iar sigilarea era cu scotch..lol;da' nu ambalajul conteaza,ci gustul si calitatea,plus ca omul a vazut pana la urma ca era desfacuta(desi am incercat s-o lipim la loc) da' nu a zis nimic pentru ca era si partea lui de vina..Concluzie?Acuma pap ce covrigi vor muschii mei ;)) =))

Lor3dana spunea...

Scumpa mea colegutza, in ziua de azi nu trebuie sa ne mai mire absolut nimic ! Asta e Romanica noastra, tara tuturor posibilitatilor ( nu numai America sa fie :)) ).

Roxanel spunea...

Ce "onoare"... :))
Nah,in pana mea,pe mine ma mira mereu prostia omeneasca si nesimtirea si nu pot sa nu ma aprind si sa stau indiferenta;consider ca asta e singura solutie sa scapam de nesimtire...
Ce viata dura... :P :))

Bogdan Epureanu spunea...

Nah... imi pare bine ca pana la urma s-a rezolvat; se pare ca pur si simplu a gresit, nu a fost rau intentionat. :)

Roxanel spunea...

Daca ai fi vazut ce fata avea ieri nu ai fi zis ca nu era rau intentionat. :)) Da' nah,batranetea asta... :P :))
Oricum,chiar daca in exemplul pe care l-am dat eu persoana nu a avut intentii rele exista cazuri in care vanzatorul si-o face cu mana lui si isi pierde clientii datorita nesimtirii de care da dovada...acu' sa dau si un exemplu ca asa e frumos:

Anul trecut,daca nu ma insel,(oricum nu asta conteaza,faceam o introducere :)) ),pe vremea asta aparusera papusoii(adica porumbul care il fierbi) si am vazut si noi la o taraba si am dat sa cumparam.In timp ce mama dadea sa aleaga baba respectiva care vindea a inceput sa faca mofturi ca de ce draga domle isi alege ea ce papusoi vrea si ii desface putin la capatul de sus(hellooo...fiecare are dreptul sa-si aleaga marfa ca doar el da banii;iar cat despre desfacutul la un capat acolo oleaca,normal ca trebuia sa vedem daca erau buni de ceva si nu erau cruzi..);iar cum mama e pretentioasa rau bineinteles ca nu-i convinea sa-i puna ce vor muschii babei in sacosa.Pana la urma baba si-a facut-o cu mana ei si a zis ca vai sa nu mai cumparam de la ea iar pe deasupra a avut tupeul si nesimtirea sa inceapa sa vorbeasca in ultimul hal;iar rezultatul a fost un schimb de injuraturi reciproce. ;)) :)) Dupa ce ca abia isi taraie b*sin*le(dupa cum e o vorba) mai facea si nazuri domle;batrani si fara minte..a respirat aeru' de pomana atata timp...

Asa ca nesimtirea exista,e peste tot,ne urmareste... >:)
Ar trebui sa se faca vreun spray ceva impotriva nesimtirii. :))

.miss bee spunea...

Ţi i-a schimbat? Eu îi luam covrigii cu susan şi ceream şi banii înapoi.:)) Sunt mai scorpie ca tine. :">

Bogdan Epureanu spunea...

Da... si nu rezolvai nimic; asa ea a fost mai echilibarata si a rezolvat. ;)

Roxanel spunea...

=)) Pai da' aia cu susan nu erau buni deloc si chiar vroiam cu branza&chimen, asa ca de ce sa nu-i schimb atata timp cat avea si era disponibil de schimb :)) In caz ca nu avea de care vroiam,nah,normal ca ceream banii. :P :))

Roxanel spunea...

Bogdan: cum iti permiti sa scrii mai repede cu cateva secunde ca mine? =)) Glumeam :P
Da,am rezolvat;acum am in casa covrigei cu brabza&chimen.Vrea careva? ;;)

Roxanel spunea...

branza* Doamne :)) Nici nu mai vad tastele;normal,din moment ce fratimiu se plange ca vai nu poa' sa doarma si ma pune sa-i sting orice sursa de lumina din camera...ma mai ajuta becul de dincolo :)) Dar nu prea mult din cate observ. ;)) :))

Bogdan Epureanu spunea...

Invata-te sa tastezi fara sa te uiti la tastatura. :P

Roxanel spunea...

Am incercat;ce-i drept,de multe ori imi iese dar mi-e greu sa ma obisnuiesc. :P
Dar asta nu e o scuza pentru fratimiu. >:) :))
P.S.: nah,ca postul asta l-am scris fara sa ma uit la taste. :P :))

Trimiteți un comentariu

, , ,