Plictinervozeala

Da...eterna plictiseala.Cine nu o stie?
Si da...eternii nervi.Cine nu ii stie si pe astia?
Pentru ca desi nu as avea voie sau motive sa ma plictisesc(dar de nervi am motive) uite ca mi s-a pus mie pata(poate si de la nervi) si ma plictisesc...uite asa!Si tocmai pentru ca ma plictisesc ia sa va arat eu voua ce zice DEX-ul de plictiseala asta...

PLICTISEÁLĂ, plictiseli, s. f. 1. Stare sufletească apăsătoare, ușoară depresiune morală provocată de singurătate, de lipsa de ocupație sau de o ocupație neatrăgătoare, de monotonie etc.; gol sufletesc, urât, plictis. 2. Enervare, necaz, supărare. – Plictisi + suf. -eală.

Si de nervii astia...

Expr. A avea (sau a fi în) nervi = a fi irascibil, iritabil, predispus la ceartă, nervos

Ar trebui sa se inventeze un nou cuvant care sa cuprinda si nervii domle;da' las ca-l inventez eu,pentru mine,si ar suna cam asa: plictinervozeala...da,suna excelent :)) Prin urmare ar rezulta ca sunt plictinervozita...
Si ca sa il introduc si in DEX ia sa-i fac si o definitie:

PLICTINERVOZEALA, plictinervozeli, s.f. 1. O stare a dracului de naspa provocata de multitudinea de impulsuri nervoase, ce provin din marea greseala a cuiva de a deranja pe cineva care freaca menta;cu sufletul plin de draci gata sa explodeze oricand. 2. Revoltare pe tot ce exista in jur la momentul actual, crize rezultate din combinarea unei dureri (gen "ma doare la basca") cu o suma de pandalii (eventual provocate de adversar). - Plictinervozi + suf. -eala.

Da, stiu...sunt un geniu. :)) Modestia asta. :)) Glumeam. :P
Acuma ca m-am descarcat si eu oleaca tare bine ma mai simt. :)) Bine ca m-am descarcat aici si nu pe altcineva ca altfel iesea urat. >:) :))

Deci...se recunoaste cineva in cuvantul plictinervozit? ;;) ;)) :))

9 comentarii:

Lor3dana spunea...

=))) superb =))) Da, ma recunosc adesea in acest maret cuvant :)). Dar in mai mare parte am sindromul plictiselii =))) . eh cole, cruda viata asta :)))

Anonim spunea...

hai, ca m-ai amuzat! :D acuma, na! cred ca deja nu mai esti plictinervozita sa te superi :D

.miss bee spunea...

Hihi, toţi ne-am regăsit la un moment dat în definiţia ta.
Şi eu mai am stări din astea şi sunt miserupistă şi atunci mă apucă nervii din orice.:)) Ascultă o muzică bună, chill out întinsă în pat, eventual vorbeşti la telefon cu cineva drag care te bine dispune şi gata-i. ;>

Bogdan Epureanu spunea...

Don'shoara... gramatica...

Pluralul e plictinevrozeli; plictinevroziti e pluralul de la plictinevrozit care e adejectivul care defineste o persoana plictinevrozata. :))

@missbee: Tu? Telefon? Parca il urai. :))

Roxanel spunea...

Lore: pentru ca nu prea are cine sa te enerveze :)) Sa fi avut tu un fratior sa vezi cum e... =))

eclpsademart: ma bucur ca te-am amuzat :P :)) Si nu,nu mai sunt plictinervozita,mi-a trecut :))

.miss bee: imediat dupa ce scrisei acilea m-am dus pe mess sa-i frec pe altii la cap =)) Si,dupa cum ma asteptam,m-am enervat repede cu unii si le-am zis vreo doua pentru toata viata :)) Ce bine m-am simtit..cred.. :))

Bogdan: da,ei..ce vrei..eram prea plictinervozita ca sa mai observ =)) Iar daca ma enerveaza gramatica asta o reinventez si pe ea :)) Glumeam:P Am sa corectez... :))
Aaa..iar .miss bee uraste telefonul dar face exceptie pentru o singura persoana..nu e greu de ghicit cine e acea persoana ;;)

.miss bee spunea...

Roxănelu ştie! :))

Bogdan Epureanu spunea...

O singura persoana? Hmm... that must be me... da' stai ca nu are numarul meu de telefon... cine sa fie atunci? :))

Just kidding :P

.miss bee spunea...

:)))

Pot să fac rost foarte uşor. :>

Roxanel spunea...

.miss bee: dap ;) :))

Bogdan: =)) Numarul tau e la indemana tuturor pe blogul tau (nu stiu cum ai curajul). :P :))

Trimiteți un comentariu

, , ,