Bullshits about 2012

In plictiseala mea sezoniera si in lipsa de inspiratie cautam ceva interesant de citit pe net si am dat peste un articol despre 2012 (click pe 2012 pentru a va pierde cateva minute din viata ca sa vedeti cat de mult poate sa abereze mintea umana).

Articolul e lungut (nu e chiar de speriat pentru cei invatati cu cititul) iar la inceput mi s-a parut chiar interesant, adica am zis ca nu mananca cacat ciuperci aiurea si zice ceva diferit de tot ce s-a mai auzit/speculat pana acum (ma refer la catastrofe gen "vai, vine sfarsitul lumiiiiiiii");dar pe parcurs mi-am dat seama ca m-am inselat. Lol. Cand am ajuns pe la subtitlul "2012 pe Terra" si am inceput sa citesc am realizat ca mi-am pierdut ceva secunde pretioase in care puteam sa ma plictisesc (glumeam :)) :P );dar macar am ras oleaca... :P

Deci pentru cei care va e lene sa cititi tot: incepeti sa cititi doar de la "2012 pe Terra" in jos, nu e extraordinar de mult si castigati si cateva clipe de ras (asta daca ati fost posomorati toata ziua). Iar pentru cei care le e lene pana sa si dea click (sper sa nu fie si din astia ;)) ) ia sa ma pun eu sa spicuiesc oleaca despre ce e vorba...

Respectivul povesteste acolo despre cum se va manifesta dupa data de 22 decembrie 2012 viata pe Terra, citez:
"Fotonii Centurii vor exercita o multipla si socanta influenta asupra materiei terestre. In primul rand, se va constata fluorescenta tuturor corpurilor iar ca rezultat… nu va mai exista noapte timp de 2000 de ani!!! Corpurile vor emite o lumina fara temperatura si nu vor avea umbra."   - ei hai,cum sa nu mai existe noapte 2000 de ani de atunci incolo?! =)) SF-uri... :))
sau
"Ce se va intampla in momentul intrarii in Centura Fotonica, in 2012 sau in alt an, este pur si simplu de neinchipuit: intreaga planeta, inclusiv omenirea, va trece intr-o alta dimensiune! Inca neclar? Mai concret: 24 de ore vor fi… 0 ore efective, deci timpul terestru nu va mai exista!!! Iar pentru ca o nenorocire nu vine niciodata singura, in acel “Punct Zero” se vor inversa si Polii Magnetici ai Pamantului. Veste buna este, repet, ca Sfarsitul Timpului nu inseamna Sfarsitul Lumii"   - zau asa :)) Cum pana mea daca nu a sa mai fie timp si ziua nu va mai avea nicio ora noi a sa mai traim?! =)) Omu' are imaginatie, zau. :))
sau
"Mayasii ne retransmit si ei informatiile primite de la zei despre schimbarile ce vor urma:
- intregul sistem solar se va sincroniza cu Galaxia si intregul Univers, cu efecte benefice;
- vom depasii tehnologia actuala si ce cunoastem despre Timp si Spatiu;
- banii vor disparea ca necesitate;
- vom intra in Dimensiunea a 5-a;
- ADN-ul uman va fi reprogramat, ajungand la 12 spirale, de la 2 in prezent."
   - Mi se pare mie sau e ceva in genu' "vom trai bine"? =)) Faza cu banii suna promitator da' totusi... cata abureala mai poa' sa emane?! Cica ne-au transmis zeii...pfff... hai lasa-ma...
sau
"In momentul intrarii in Centura Fotonica se va produce un amplu proces de rearmonizare, de recalibrare a frecventelor propriului corp uman cu cele de referinta din Univers, ducand la o crestere a celor umane. Este asa-numita “inaltare”, “ridicare la Cer”, de care vorbesc si vechile scrieri.
“Inaltarea” fiind brusca si puternica, cei cu vibratii joase, negative (rautate, egoism etc.) nu vor rezista transformarii. Frecventele genomului uman si ale ADN-ului sunt foarte inalte, vibratiile foarte fine. Sunt in fapt lumina, ceea ce explica vizibilitatea aurei la zei si sfinti."   - Inseamna ca vom muri cu totii. =)) Mi-e greu sa cred ca mai exista cineva in ziua de azi care nu are pic de rautate in el (in orice sens s-ar manifesta ea si oricat ar fi de mica). Si apoi, "ne vom inalta"...fii serios... poate daca ne-or creste aripi sau cine stie ce se va mai inventa...da' stai...nu prea se va mai inventa nimic daca vor muri majoritatea (trebuie sa tinem cont ca multi inventatori nu au fost sfinti deci...). :))
sau
"Bine, bine, vor intreba oamenii de afaceri, si eu ce castig de aici?! Sa vedem daca le place:
- intuitia si capacitatile paranormale se dezvolta mai repede;
- folosirea unei parti mai mari din creier, peste 10-15% cat in prezent;
- toate bolile incurabile vor disparea, inclusiv SIDA si cancerul;
- se vor inmulti bioterapeutii si telepatii;
- corpul fizic va incepe sa se schimbe si probabil vom vedea(cei care scapa!) o aura de lumina ca sfintii de pe peretii bisericilor."   - =)) Ce dracu' domle...intreaga omenire atarna de un fir de par (daca ar fi sa ne luam dupa prostiile astea) iar tu te referi numa' la oamenii de afaceri?! =)) Intr-adevar "viitorul" asta pare de-a dreptul un paradis da' astea numa' in vise... si mai si "ameninta" ca doar aia care vor scapa... lol.
and the end
"Ideea este ca 2012 este foarte aproape de noi si majoritatea vor ajunge cu siguranta sa vada daca aceasta profetie este reala sau falsa."   - iti zic eu de pe acuma ca e Falsa!! Doamne... toti se cred Nostradamus in ziua de azi. =))

Aberatiile despre 2012 ca "vai, va fi sfarsitul lumii" sunt facute de niste oameni care nu au ce face acasa si mai vor si ei putina publicitate, ca deh, nu strica, iti creste popularitatea. Da' ce fel de popularitate fratilor?! Cand vezi ca unul zice ceva care nu se indeplineste in termenul pe care el insusi il da cum pana mea mai are ala curajul sa mai apara, nu stiu. Se pare ca unora tare le mai place notorietatea...
Asa s-a intamplat si cu anul 1999 cand s-a spus ca nush ce meteorit (sau ce mai era) va atinge Pamantul si ne vom da noi duhul; sau in anul 2000 cand trebuia sa murim cu totii ca vai trecem in noul mileniu...bullshits!

Sfarsitul lumii pentru mine e cand mor eu! Asa si pentru restul: sfarsitul lumii e cand muriti voi, nu credeti in prostiile astea!

9 comentarii:

Bogdan Epureanu spunea...

Articolul lui nenea asta e clar o aberatie (am citit doar spicuirile tale nu din lene, ci doar ca sa nu-ti dau satisfactie ca am luat si eu aceeasi teapa ca si tine :P), dar sincer sa fiu nu sunt la fel de convins ca nu va fi nimic in 2012 precum eram la trecerea dintre 1999 si 2000...

Lor3dana spunea...

o prostie ridicata la rang de arta =))) . Ete eu de asta incerc sa-mi traiesc viata din plin...atat cat o am =))))))) . Astea-s povesti !! A inventat omu' acest articol ca sa nu doarma :))) . Oricum, am ras citind :)) .
Hai sa traiesti cole !! si in 2012 si ink 2000 de ani !! :)))))

Roxanel spunea...

Bogdan: M-as fi bucurat sa iei si tu teapa. >:) :)) Glumeam. :P Pai, am citit eu intr-o revista (imi scapa numele) de profil (adica paranormal,astronomie,de astea;serioasa domle) de ce mayasii s-au oprit la anul 2012, si acolo spunea ca in 2012 este un fenomen astronomic foarte important si rar, adica planetele se vor alinia in linie dreapta... chiar am sa vad daca mai gasesc prin casa ca sa spicuiesc exact acele informatii;nah,nu de alta da' sa nu mint fara sa vreau. :)) Oricum asta e ideea, nu ca ar veni sfarsitul lumii...

Lore: Ma bucur ca ai ras. :)) Eh,si ala...vroia sa fie cunoscut. :)) Si m-am gasit eu sa-l fac "vedeta". :)) Glumeam. :P
Iar cat despre 2000 de ani... :))nu crezi ca o sa ma cam plictisesc...=)) Da' las' ca stai si tu cu mine. >:) :)) Sa traiesti si tu! :P :))

Bogdan Epureanu spunea...

La un moment dat gasisem un site despre 2012 unde era toata povestea fara floricele si fara infrumusetari si sincer sa fiu chiar ma astept ca 2012 sa reprezinte un fel de reset (nu stiu inca in ce sens)... daca regasesc linkul promit sa ti-l trimit si tie. :)

Roxanel spunea...

De reprezentat va reprezenta ceva oricum. ^_^
Chiar m-ar bucura sa regasesti link-ul sa vad si eu. ^_^

Serginho spunea...

Lol deci ce m-a lasat :| a fost partea:

"Se presupune ca oamenii cu un comportament egoist si, deci, cu vibratii scazute in aura energetica nu vor supravietui radiatiei de inalta frecventa existenta in Centura Fotonica."

Roxanel spunea...

Se pare ca ai citit ceva. :))
Da, partea aia s-a repetat si mai jos intr-un mod diferit si, dupa cum am mai spus, vom muri cu totii (glumeam; lol) pentru ca mi-e greu sa cred ca mai exista sfinti pe pamant... poate doar calugarii din pustietate... =))
Astea is aberatii...

Bogdan Epureanu spunea...

Hahaha... toti muriti, numai eu raman... si atunci o sa fiu al' mai tare blogger din Romania. :)))))

Roxanel spunea...

Striga modestia din tine. =)))
Pai daca toti murim si numa' tu ramai (apropo, ala zice ca nu tre' sa fii rau bla,bla.. tu cum vei supravietui? lol, sa nu-mi zici ca esti vreun sfant. :)) :P ) in fata cui o sa fii tu al' mai tare blogger din Romania? :)) Ai sa fii in fata intregii lumi daca reusesti si scapi da' stai... lumea nu va mai exista...nuuuuu...fugitiiiiiii....
=)))))

Trimiteți un comentariu

, , ,