99 @_@

Se pare ca Lor3dana si-a pus in cap sa ma innebuneasca,mai mult decat eram deja:));)),si mi-a pasat o leapsa de zile mari:))Leapsa e urmatoarea:"99 de lucruri despre mine/ care ma caracterizeaza"...sa inceapa chinul:

1.imi place sa rad foarte mult,sa fac haz de necaz(o viata am si n-am s-o traiesc in stil emo:)):P)
2.imi place sa-mi ascult prietenii(sa ascult oamenii in general)
3.sa le dau sfaturi sau,daca e posibil si mi se cere,o mana de ajutor
4.sunt optimista de felul meu,dar mai am si momente de pesimism..
5.urasc replica "nu poti prinde 2 iepuri deodata"
6.nu imi place sa renunt la lucrurile care ma binedispun
7.sunt 'multifunctionala':)),obisnuiesc sa fac mai multe lucruri deodata pt a nu pierde timpul;de aici si 'revolta' mea de la punctul 5;))
8.imi place sa scriu poezii
9.nu concep viata fara muzica
10.ascult muzica zilnic(rareori mi se intampla sa sar peste o zi)
11.de obicei imi pun mp4-ul in urechi inainte de a ma culca
12.mama si fratimiu mereu imi spun ca am sa surzesc de la atata muzica:))
13.pasiunile mele sunt:
14.-cultura japoneza si chineza
15.-paranormal
16.-astrologie
17.-ocultism
18.sunt momente cand nu am chef de nimic si de nimeni
19.in momentele alea prefer sa stau ca o 'larva' si sa ascult muzica:))
20.am momente cand ma supar repede dar imi trece imediat
21.daca careva m-a suparat cu adevarat la viata lui poa' sa-si ia adio de la bunatatea din mine si sa descopere o scorpie
22.nu iert pe nimeni atata timp cat m-a 'calcat pe coada'
23.obisnuiesc sa 'platesc cu aceeasi moneda'
24.uneori sunt impulsiva
25.sunt orgolioasa
25.incapatanata din mine obisnuieste sa se contrazica cu toata lumea;)):))
26.nu stiu de ce,dar uneori imi vine foarte greu sa-mi cer iertare cand am gresit de la persoanele apropiate;desi imi pare rau
27.in schimb,imi cer foarte repede iertare de la persoanele care abia le cunosc sau a caror parere mi-e indiferenta
28.nu imi cladesc viata pe parerile altora
29.le iau in considerare doar pe cele care consider eu ca sunt bune pt mine
30.nu ma intereseaza parerea cuiva care imi este indiferent(sau cu care nu sunt in legaturi bune)
31.urasc sa fiu lingusita
32.sunt o persoana directa
33.nu suport persoanele pupincuriste
34.si nici nu practic 'meseria' asta
35.imi place ca cineva sa-mi zica direct ce vrea de la persoana mea,nu sa tot ocoleasca subiectul pana isi face o introducere
36.imi recunosc defectele(nimeni nu-i perfect)
37.urasc ipocritii
38.ador noaptea(insomnia ma obliga:)) )
39.nu fumez
40.rareori mi se intampla sa mai bag o picatura de alcool pe gat(nici n-am asa ceva prin casa..):))
41.imi place ciocolata amaruie/neagra:X
42.am incredere in foarte putine persoane(desi socializez cu toata lumea)
43.imi ia timp sa cunosc pe cineva,dar imi ia o secunda sa-mi pierd increderea in acel cineva
44.sunt o persoana echilibrata,doar sunt balanta;;)
45.pe 7 octombrie devin majora:D
46.mi se pare o prostie sa cheltui banii pe majorat;prefer sa-mi cumpar eu ceva cu milioanele alea decat sa le investesc in burta altora...
47.tin la prietenii mei si le iau apararea de cate ori cineva ii vorbeste de rau
48.sunt o persoana complicata,chiar daca nu pare,dar cei care ajung sa ma cunoasca cu adevarat,consider eu,ca nu regreta(modestia asta:)) )
49.sunt o prietena devotata
50.imi iubesc parintii pt ca sunt singurii care m-au ajutat dezinteresat pana acum si am sa-i respect toata viata
51.incerc sa nu-i supar de obicei si imi doresc sa-i pot ajuta in viitor la fel de mult pe cat au facut-o ei(si pe cat au s-o faca)
52.imi iubesc fratiorul,chiar daca uneori ne mai certam,facem "box,wrestling sau alte sporturi extreme":));dar sunt momente in care ne intelegem chiar bine(mai ales cand nu ne vedem la fata nush cate zile si nu avem timp sa ne plictisim unu' de altu':)) )
53.imi place sa fiu independenta,sa fac totul pe cont propriu ca sa stiu eu ca e bine(tocmai de asta colegutele mele pot sa zica ca "au apucat pe D-zeu de-un picior":)) )
54.sunt o persoana cu capul pe umeri,desi multi ar zice ca nu-i asa la prima vedere..
55.de obicei gandesc inainte sa vorbesc sau sa fac ceva
56.am momente cand mi se pare o prostie sa te indragostesti la varsta asta(cam matura gandirea,no?)si nu 'imi pierd capul' niciodata
57.referitor la punctul de mai sus:uneori gandesc ca o baba:))glumeam:P
58.imi plac majoritatea fructelor
59.la legume e cam greu..nu prea le am cu ele;preferatele mele sunt rosiile
60.nu ma uit la telenovele(desi cand eram mica si stateam la mamaia,ca acasa imi strica mama planurile,cred ca faceam ditamai rating-ul programului 'Acasa':)) )
61.uneori visez cu ochii deschisi..8->
62.dar ma trezesc la realitate repede:))
63.imi place sa ma uit la anime-uri;))
64.cand un film/anime/o poveste mi-a placut foarte mult obisnuiesc sa ma gandesc ceva vreme la el...
65.desi sunt o persoana destul de deschisa,pot avea o multime de lucruri care prefer sa mi le stie doar mintea mea
66.dupa cum am mai specificat mai sus,imi place sa ascult lumea si nu-mi place cand nu sunt ascultata si eu,la randu-mi,de acele persoane
67.asa ca respect persoanele care,la fel cum fac eu,asculta si pe altii si nu vorbesc doar despre ei
68.urasc oamenii care uita cand li se face un bine
69.urasc persoanele care cred ca totul li se cuvine
70.atata timp cat ajut o persoana in mod regulat,urasc faptul cand acea persoana se "invata" si asteapta mereu ceva de parca ar fi o obligatie
71.sunt o persoana ordonata in general,desi mama mereu ma critica ca hainele alea stau ca vai de capu' lor:))
72.sunt destul de rezistenta la durerea fizica(are grija fratimiu sa ma 'antreneze':)) )
73.nu suport persoanele prea sensibile,care daca abia le-ai atins incep sa geama de parca ar fi in calduri...
74.daca vreau sa mint,atunci mint si o fac destul de bine si convingator:));))
75.nu sunt influentabila
76.urasc persoanele care iau in seama orice li se zice
77.cred in Dumnezeu
78.nr meu preferat e 7(ziua mea de nastere,normal;)):)) )
79.urasc sa spal vasele(mai bine dau cu aspiratorul,sterg praful sau mai stiu eu ce..)
80.imi plac aproape toate florile(mai putin buruienile:))nu-s flori da' nah:P)
81.uneori am momente cand mi-ar fi placut sa cresc la tara dar ma intorc imediat si realizez ca e mai bine la oras(posibilitatile sunt mult mai multe si mai mari)
82.matematica nu m-a iubit niciodata,nici eu pe ea;nu ma atrage,desi o inteleg destul de bine uneori
83.iar cum diriga e profa de mate,intelegeti ce noroc am?cat ma "iubeste" femeia aia..:))
84.am realizat ca,daca vrei sa ti se indeplineasca un vis/gand,e mai bine sa-l tii pentru tine pana il vezi realizat
85.am momente cand nu ma suport nici eu,asa ca ii inteleg pe cei care nu ma au la inima:))
86.am o intuitie destul de buna(deseori nu am ascultat-o si mai tarziu mi-a parut rau)
87.citesc destul de bine persoanele si stiu foarte bine cine ma suporta,sau nu
88.am o multime de stari si personalitati
89.ma consider o fire puternica
90.imi place sa desenez mai mult natura(peisajele sunt cele mai frumoase si consider ca ele transmit ceva omului);natura moarta sau chipurile nu ma atrag deloc,desi ii apreciez pe cei care au un asemenea talent
91.imi place sa ascult melodii triste noaptea
92.desi imi place sa calatoresc,nu o fac prea des..ciudat..
93.urasc insectele precum gandacii,paianjenii,tantarii etc...
94.sunt o fire miloasa
95.imi plac animalele in general,dar preferatii mei sunt pisicutele si catelusii:X
96.dar la apartament nu-mi permit sa detin asa ceva:(
97.se pare ca m-am laudat destul:));))se apropie timpul de finish
98.posteriorul meu e amortit rau de tot..ms lore(evil grin):))
99.imi place sa zic 'aleluia' cand am terminat ceva,deci:ALELUIA!!!

Acum sa chinui si eu pe cineva>:)Glumeam:PCred ca leapsa asta ar trebui pasata cuiva care e nou,despre care e nevoie sa stim mai multe...deci,am sa i-o pasez lui matsoc,chiar daca nu a trecut pana acum pe aici,sper sa o accepte^_^

6 comentarii:

Bogdan Epureanu spunea...

Interesanta aceasta descriere si adaug si eu:
100. ai rabdare

Ar fi cateva lucruri la care nu-s de acord cu tine, dar o sa ma rezum la unul singur "mi se pare o prostie sa cheltui banii pe majorat;prefer sa-mi cumpar eu ceva cu milioanele alea decat sa le investesc in burta altora..."
Milioanele alea nu le investesti in burta cuiva ci in amintirile tale; nu zic acum sa chemi jumatate de oras doar ca asa se face, dar nici nu iti neglija majoratul doar ca sa iti cumperi ceva... orice lucru ti-ai lua in timp se strica, se pierde, se uzeaza si ramai fara el, pe cand amintirile nu ti le poate lua nimeni. Sincer sa fiu, daca ar fi strcit dupa mine, eu toti banii mi i-as baga doar in amintiri. :)

Lor3dana spunea...

82,83 cine stie cunoaste :-> :))
interesanta si lista ta ;)) si vad ca inca mai traiesti =)) :*

Roxanel spunea...

Bogdan E.: da,am rabdare:))Ciudat este ca,desi la inceput imi parea un chin si credeam ca nu am cum sa spun atatea despre mine,pe masura ce inaintam gaseam tot mai multe lucruri de spus:))Asa ca lista asta ar fi putut continua...
Bineinteles ca nu ai cum sa fii de acord cu mine in toate,doar suntem cu totii diferiti,din fericire.Acum la faza cu majoratul,ma refeream la faptul ca prefer sa-l fac in familie,cu cei mai buni prieteni,si nu sa invit toate cunostintele doar pentru a-mi face fata sau ceva de genu';asta consider ca e o cheltuire de bani inutila.Si mie imi plac amintirile,le consider foarte importante,asa ca nu va trece majoratul meu fara amintiri,nici o grija:):P

Lor3dana: da,sunt o supravietuitoare:->:))Cand am iesit de la pc(pe la vreo 3 jumate)si am pus capu' pe perna(pe la vreo 4 fara ceva)am zis ca e o binecuvantare:))

Bogdan Epureanu spunea...

Aha... atunci totul e OK; din ce spusesei initial se intelegea ca nu vrei sa faci nimic. :P

Si apropo de "59.la legume e cam greu..." am eu o vorba: "din toate legumele cel mai mult imi place carnea". :P

Cassy spunea...

Wow! prin astea ajunge omul sa te cunoasca foarte bine :D bine o mica particica din tine :D ca pariu ca sunt 1000 si daca te pui bine le duci si pe alea la sfarsit si tot mai gasesti :D

Roxanel spunea...

1000?? *_* Pai cred ca ajung la sanatoriu direct=))Acum serios,da,de gasit mai erau multe da' zau daca m-as mai incumeta sa fac asa ceva;)):))

Trimiteți un comentariu

, , ,