Inspiratia

Inspiratie, inspiratie...unde esti tu inspiratie?

Ce este inspiratia?Stim cu totii ce e. Este acea idee aparuta spontan ce te salveaza de la o viata monotona, aceea idee care,de cele mai multe ori, e "mofturoasa" si vine numai cand vrea ea si nu cand vrei tu.
Cred ca cu totii ati avut momente cand v-a lovit inspiratia si v-au venit tot felul de chestii in cap (uneori poate prea multe) pe care ati incercat sa le transpuneti undeva/cumva. Dar ce te faci cand ea lipseste cu desavarsire,cand e a dracului de incapatanata si sta in umbra desi tu o chemi? Pai nu faci nimic...pur si simplu stai ca plopu' si o astepti pana cand ii trec ei toanele. :))

Si totusi, pentru ce e buna inspiratia? La ce foloseste? La multe dragii mei...stiu ca probabil stiti cu totii la ce foloseste da' nah, imi spun si eu punctul de vedere. :P :))

Asadar, din punctul meu de vedere, inspiratia e un "simt" de care nu te poti lipsi pentru ca orice alegere in viata presupune si inspiratie. Vrei sa impresionezi pe cineva si sa-i faci o surpriza pe care sa o tina minte (si pe tine la fel :P ) iar pentru asta trebuie sa fii inspirat, sa faci ceva unic, ceva caracteristic tie, ceva care necesita aceasta inspiratie;ce te faci cand nu o ai? Vrei sa iti schimbi viata, sa alegi un nou drum, sa incepi totul de la zero iar pentru asta ai nevoie si de putina inspiratie acolo;cati nu ati auzit (eventual ati spus) replica "lasa, totul va merge bine, sunt inspirat/a"?
Concluzia? Inspiratia asta e smechera rau: vine cand vrea, pleaca cand vrea, ce sa mai...ori o ai ori nu o ai...

Inspiratia ne conduce la provocari, ne scoate din banalul cotidian, ne face sa riscam (fara a ne mai gandi si la consecinte de multe ori) si sa demonstram altora de ce suntem capabili (pentru ca inspiratia e diferita;depinde de fiecare).

Iar ca o paranteza la final pot spune ca in ultima vreme mi-a cam lipsit inspiratia si nu stiu carui fapt se datoreaza... afurisita mai e,zau asa. :))

4 comentarii:

Lor3dana spunea...

si la mine inspiratia si-a luat concediu =))) ...Dar poate o sa vina ea , intr-o zi cu soare :))

Roxanel spunea...

Nu ma supar daca la mine vine si intr-o zi ploioasa. :)) Numa' sa vie...

Bogdan Epureanu spunea...

Inspiratia poate fi si chemata - de exemplu cu o sedinta de brainstorming. ;)

Roxanel spunea...

Pana sa-mi storc eu creierii trebuie sa-mi treaca lenea mai intai. :)) Da' las' ca vine ea. ;) Acusica...

Trimiteți un comentariu

, , ,