Nu e o jucarie...

Tot am auzit la viata mea cazuri despre mame care isi parasesc copilul sau,mai grav,care ii omoara.
Stau si ma gandesc cata inconstienta poate fi in capul unei femei pentru ca sa poata face asa ceva...:|Un copil nu e o jucarie,nu poti sa te joci cu viata lui intr-un mod atat de ingrozitor...Numai cand ma gandesc la copilasii abandonati cine stie pe unde(ca unele au nesimtirea sa-i arunce prin diferite locuri in loc sa se duca sa-i duca macar la un orfelinat)mi se face o scarba de acele femei,de cred ca,daca as avea o putere,le-as da ani de zdub ca sa vada si ele cum e sa se joace cineva cu viata ta.
Copilasii sunt niste ingerasi,iar daca nu vrei sa-i ai nu te pune nimeni sa-i faci!Multe baga in fata motivul ca vai nu am vrut sa-l fac sau mai stiu eu ce...hellooo!Suntem in secolul 21:exista metode de prevenire!Dar ce stie prostia...
Este pacat ca idioatele astea au puterea de a decide soarta unui copilas si nu-si dau seama ce pierd!Copiii sunt cei care iti inveselesc viata si la batranete iti sunt alaturi,facandu-te mandru de ce ai realizat(asta depinzand si de educatia data).Imi pare asa de rau pentru soarta la care sunt supusi acesti ingerasi,iar de cate ori ma gandesc la asta ii multumesc lui Dumnezeu pentru mama mea cea scumpa!:x^_^
Cum poti sa lesi asa un suflet inocent?Ei nu stiu nimic,sunt asa nevinovati si draguti,mai ales cand iti spun ei cat te iubesc.:X Am un verisor de-al doilea(cam de vreo cinci anisori)care,de cate ori face cate o boacana,e "amenintat" de mamica lui ca daca nu sta cuminte a sa-l lese(in gluma,bineinteles);el cand aude una ca asta,o ia in serios(de cele mai multe ori) si se pune pe plans si ii spune,citez:"nu ma parasi,nu vreau sa ma lesi...eu te iubesc atat de mult...ce ma fac eu fara tine...".Cand am auzit am simtit ca ma topesc,m-a atins direct la inima.:XCata dragalasenie poa' sa incapa intr-un copil.:)Ei,cum poti sa-ti bati joc de un asemenea sufletel?Cata prostie poa' sa incapa in capul cuiva incat sa reduca viata unui copilas la chin,plansete si lipsa de iubirea de mama?
De asta consider ca cele mai importante femei sunt mamele!Adevaratele mame care au grija de tine,te inconjoara cu iubirea lor,incearca sa-ti ofere ce-i mai bun si se sacrifica pentru ca tie sa nu-ti lipseasca nimic si sa fii fericit!Chiar daca uneori ti se pare ca te 'sufoca' si iti ia libertatea,te controleaza mereu si iti sta la cap ore in sir ca sa-ti intre in cap educatia lor,ele nu o fac cu rautate,ci dimpotriva,o fac cu intentii bune,pentru ca isi iubesc copiii si nu vor sa-i planga mai tarziu!^_^
Multi dintre noi nu isi dau seama cat de importanta e mama(si tata,bineinteles,dar mama e mult mai legata de copii) si ceea ce ar trebui sa realizeze este ca multi si-ar dori sa aiba cui sa-i spuna "mama" dar,din nebunia cuiva la un moment dat,acest cuvant e greu de gasit!

19 comentarii:

Bogdan Epureanu spunea...

Ai dreptate, dar doar pe jumatate...

Adica da, cazul ideal este sa iti iei metode de precautie inainte de actul sexual pentru a nu se ajunge la o sarcina nedorita, sau daca s-a ajuns sa iti asumi responsabilitatea si sa cresti acel copil.

Pe de alta parte insa decat un avort, un copil parasit in padure sau un copil trimis la cersit cred ca e de 1.000 de ori mai bine macar sa duci sarcina la final si sa-l duci la un orferlinat unde cel putin cineva va avea un minim de grija de el.

Lor3dana spunea...

Intr-adeva, Bogdan are dreptate ;) . Cat despre mamele care isi abandoneaza copii, sau ii chinuie tinandu-i flamanzi, trimitandu-i la cersit etc. is niste femei care, probabil asa au vazut la ele in familie, sau au lipsa de educatie. Majoritatea provin din familii destramate, sau unde is numai alcoolisti, drogati etc., de unde nu au ce sa invete nimic bun ...

Roxanel spunea...

Bogdan: nu am zis ceva de avort,nici eu nu sunt de acord cu asa ceva dar macar sa-i duca la orfelinat decat intr-o padure undeva,pentru ca nu costa nimic...

Lore: cine le stie;poate unele da,unele nu(sunt cazuri in care respectivele innebunesc ca au fost parasite sau ca familia nu accepta si nah...).Oricum sunt de damnat acele femei care se joaca cu viata propriilor copii.

Bogdan Epureanu spunea...

Da... asta spuneam si eu; cazul ideal e sa te protejezi inainte, dar daca ai ramas insarcinata du sarcina la bun sfarsit si du copilul la un orfelinat.

.miss bee spunea...

Tu nu poţi înţelege cum cuvintele unui copil pot să lase rece pe cineva... E simplu. Există persoane cărora nu le plac copiii. Şi asta nu înseamnă răutate sau mai ştiu eu ce, pur şi simplu nu văd nimic drăguţ şi neimaîntâlnit la un copil. De exemplu eu... nu îmi plac, nu mă înduioşează, nu mă inspiră, nu am de gând să fac.
Evident, nu compar persoanele care pur şi simplu nu agreează copiii cu cele car eajung să îi conceapă şi apoi să îi părăsească. Doar îţi dădeam o explicaţie... există oameni care nu iubec copiii, şi dacă mai ajung în cazuri disperate gen mor de foame, trimit copilu la produs.

Ai dreptate în mare parte, omorul, avortul, părăsitul copiilor... sunt gesturi cumplite şi terifiante, nu aş face asta. De aia nu am de gând să am copii... nu m-aş simţi niciodată în stare să am grijă de ei, să le ofer ce au nevoie, sau să îi iubesc cum se aşteaptă.

Roxanel spunea...

Bogdan: mi se pare corect :)

.miss bee: imi pare rau ca nu iti plac copiii:( E alegerea ta;totusi apreciez faptul ca esti in stare sa-ti realizezi sentimentele,ca vei sti ca mai bine nu-l faci decat sa-l chinui si ca nu esti de acord cu asemenea gesturi.:)

Bogdan Epureanu spunea...

Nici mie nu imi plac copiii cat sunt mici, dar odata ce trec de un 10 ani sa zicem si poti sa te intelegi cu ei sunt de-a dreptul adorabili. :)

.miss bee spunea...

La fel ca şi Bogdan, dacă aş avea un copil, aş vrea să aibe vreo 15 ani din prima. Să îl învăţ să se îmbrace, să agaţe gagici, să îi vorbesc despre chestii interesante... Adică să îi formez personalitatea. Mi se pare interesant. Dar cei mici mi se par sâcâitori. :">

Roxanel spunea...

=)) Daca s-ar naste copiii din prima cu o varsta de peste 10 ani atunci ar fi jale...cine ar mai naste in asemenea conditii?E greu sa nasti unu' mititel d'apoi unul de asemenea statura:))Rai mai sunteti:))Ce ti-e si cu rabdarea asta...

Bogdan: adorabili sunt de mititei,cand incep sa creasca nu prea mi se mai par asa adorabili;dar fiecare cu gusturile lui.^_^

.miss bee: eu consider ca personalitatea unui copil se formeaza de mic;si atunci poti sa ii spui lucruri interesante.Tu nu te-ai placut pe tine cand ai fost mica?Adica,nah,nu ai cum sa stii dar cu totii am fost sacaitori candva si daca cineva ne-a putut suporta intr-atat incat sa ajungem la varsta asta eu cred ca si tu ai sa poti suporta.Plus ca ai sa-ti schimbi mentalitatea cand va veni vorba ca e copilul tau;nu ti se vai mai parea sacaitor.Iar cand va creste mare vei putea sa-l inveti si lucrurile de mai sus.;)
Cata teorie;tare ma pricep la asta.:))Oricum,nu incerc acum sa te schimb,ci doar iti puneam anumite puncte in vedere,dar daca chiar nu vrei vrea sa te bucuri de propriul copil poti infia unul de la varsta de 15 ani.;))

Bogdan Epureanu spunea...

Mai exista si varianta sa infiezi unul deja ajuns la varsta care iti place tie... plus ca atunci alegi si daca e baietel/fetita, blonda cu ochi albastri sau brunet cu ochii negri, stii ce IQ are si altele asemenea.

Cassy spunea...

Eu in ultima vreme am auzit de mame idioate care se sinucid si lasa in urma un copil.. dar asta-i partea a doua. Imi place cum ai scris.

Roxanel spunea...

Da,se pare ca am omis partea asta...am auzit si eu,mai ales pe cel mai mediatizat...stie lumea..
Ms^_^

Anonim spunea...

dorinta de avea un copil la unii vine mai tarziu, cand deja sunt "asezati" au un statut oarecare... sau intalnesc omul potrivit care le trezeste aceasta dorinta ;) despre cei ce-si chinuie,sau omoara copiii - nici nu vreau sa vorbesc - sunt niste animale cu nume de om

Bogdan Epureanu spunea...

@Cassy, Roxanel: Al naibii curiozitate ca si eu am auzit... cred ca o fi pus astia ceva in apa. :))

Roxanel spunea...

eclpsademart: privitor la dorinte,da,asa e:)Cat despre aceste animale,intr-adevar,nu ar trebui sa se numeasca oameni...

Bogdan: zau daca am inteles la ce te referi;))

Bogdan Epureanu spunea...

Era o gluma... ma refeream la chestia cu Madalina Manole; voi spuneati ca ati auzit de asta si spuneam ca si eu am auzit... si aici venea glumea ca ziceam ca o fi pus astia ceva in apa de avem toti halucinatii colective si auzim acelasi lucru. Se vede ca nu prea mi-a iesit. :)

Roxanel spunea...

Aaa...scuze;))In ultima vreme is zapacita rau:))Acuma ca ai explicat suna logic. :P

Bogdan Epureanu spunea...

Se spune indragostita, nu zapacita; dar simptomele sunt aceleasi. :P

Roxanel spunea...

=)) Da,sigur...neah..nu am nicio treaba cu chestia asta ...eu sunt zapacita de cand ma stiu:)):P Fiecare cu perioadele lui :P

Trimiteți un comentariu

, , ,