Caldura+tantari=chin!

Pe o ditamai caldura,in care abia rezisti cateva minute(cred ca nici atata)fara sa transpiri,exact asta ne mai trebuia:tantari cu nemiluita!
Stiu ca e vara si e normal sa fie cald,desi clima asta e data peste cap(cand ploua si devine destul de rece pentru perioada asta,cand nu ploua si aerul devine aproape irespirabil),dar totusi:ce e cu atata tantari fratilor?In ultima vreme s-au inmultit cu sutele,miile,milioanele(cine ii mai stie) si au devenit din ce in ce mai agresivi.Eu am mai vazut tantari la viata mea dar astia intrec orice alt specimen...nu poti sta locului daca esti pe afara ca si sar pe tine!

Un mic exemplu:eram azi intr-o statie(ce-i drept,mai inspre seara)si asteptam autobuzul,iar cat timp stateam acolo erau niste tantari atat de agresivi incat daca erau niste niste animale,sa presupunem niste caini,cred ca ma sfasiau de atata 'foame':))Vremea asta devine din ce in ce mai ciudata,zau...Chiar si acum,cand scriu,animalii astia incearca sa ma devoreze(intotdeauna m-au preferat;se pare ca is 'clienti' fideli).:))Culmea e ca devin din ce in ce mai rezistenti,caci cu greu ii dovedeste aparatul de tantari...
Interesant de stiut e ca astia de la deratizare(sau de unde pana mea or mai fi)au mai venit sa dea cu nush ce solutii (prin aer,prin boscheti sau oriunde si-or face 'sugativele' astea veacu')pentru a-i face sa-si dea duhul,dar din cate vad ei persista...uite aicea incapatanare si dorinta de viata!:))
Cei care sunteti lipsiti de tirania acestori inamici:va invidiez!:))

13 comentarii:

Bogdan Epureanu spunea...

Cred ca am un skill aparte pentru ca m-am invatat sa-i ignor; trag si la mine, am si eu destui, sunt plin de urme ale actiunii lor, dar efectiv reusesc sa-mi vad de treaba fara sa-i bag in seama. :))

La fel si cu caldura; vineri la pranz, afara 35+ grade si eu eram la alergat. :))

Roxanel spunea...

Da,da' eu nu pot sa nu-i bag in seama pt ca imi vine sa ma scarpin intruna.:))Ma dispera...:))
Iar cand vine vorba de caldura,pffai...simt ca ma topesc...azi sunt cam vreo 37 grade la soare,iar strandurile is pline ochi(am vazut la stiri,in direct,ce aglomeratie e @_@ ).
Iar tu cred ca nu te lasi pana nu te ia Smurdul:))

Lor3dana spunea...

=))) asa roxule ...revolta-te :))) . Eu vara asta ...nu am avut de aface cu tantarii. Nici pe afara...pentru ca permanent eram in miscare :)) iar in casa, nici atat , ca am plasa peste tot :))) deci..invidiaza-ma !!!!! >:) :)) . Ce sa-i faci ....cruda viata asta ..stiu :))

Roxanel spunea...

Te invidiez!:-<:))Chiar ca-i cruda viata asta..tragic...:))Ce sa fac..cred ca am sa ajung sursa de viata a tantarilor:))Plasa am si eu,dar golanii astia intra de pe casa scarii cand deschid usa,sau din balcon cand deschid usa..a draqu..am sa-i dau in judecata pt violare de domiciliu!:)))

Bogdan Epureanu spunea...

Cum nu exista Smurd la Botosani cred ca e mai simplu sa imi fac singur norma de alergat fara ajutorul lor. :P

Roxanel spunea...

Da' pe caldurile astea numa' alergat iti trebuie.:))Cel mai bine e sa alergi dimineata sau seara(eu pe caldura asta la amiaza nu m-as incumeta),dar daca te incapatanezi,nu-i problema,cred ca aveti macar salvare. ;)):P:))

.miss bee spunea...

Stai prin zona Bahluiului? Că ştiu că în zona aia e jale. Şi eu am câţiva şi într-adevăr nu mor de la aparatele alea. Sau cel muult ameţesc şi bâzâie pe podea toată noaptea, îşi revin noaptea următoare.:))

Apropo de ţânţari, să vezi ce e în deltă... Acum doi ani dădeam cu Autan pe mine, în speranţa că scap, dar nu prea avea efect. Atunci am început să mă îmbrac şi să dau cu Autan şi pe haine. Guess what. Sugătorile alea din deltă au trompa adaptată...:)) Muşcau prin haine animalele. Acolo am văzut ţânţari cu adevărat agresivi, deci ăştia ai noştri mi se par copilaşi.:))

Roxanel spunea...

Stau in Tatarasi(in "2 Baieti" ),dar e aproape de Metalurgie(unde e Bahluiul) si cred ca de aia avem atat de multi,ca doar nah,s-au saturat saracii sa stea numa' prin zona industriala si mai fac si ei expeditii in cautare de noi victime.:))
Privitor la delta,cred ca tantarii de aici iau exemplul celora de acolo(se mai 'modernizeaza' si ei)ca tare nervosi erau si astia,parca nu mai 'mancasera' ceva de nush cate luni.:))

Bogdan Epureanu spunea...

@Roxanel: Ideea e ca dupa ce termin de alergat oricum sunt zombie vreo juma de ora - o ora; si prefer ca acest lucru sa se intample la pranz dupa ce am muncit cateva ore si o pauza vine numai bine, decat dimineata inainte sa incep macar sa fac treaba. :))

Roxanel spunea...

Tu numesti alergatul o pauza?:))Cred ca as fi terminata sa am asemenea "pauze" mereu.:))Da' fiecare cu ce-i place.^_^Plus ca sportul e sanatos asa ca faci bine ce faci,doar ca pe caldurile astea nu stiu cum de esti in stare.:))

Cassy spunea...

Exista niste bratari anti tantari :) Iar pentru in casa poti folosi aparat de ala raid care il pui in priza :D garantat ca scapi de ei :D

P.s: bratarile sunt colorate poti sa iti pui 10 pe mana daca nu ai incredere intr-una ;;) o sa arati cool!

Roxanel spunea...

Aparat de tantari am si eu da' sugativele devin imune la el...
Cat despre bratari,pot sa arat si ca draqu atata timp cat ma scapa de ei:))Ms de sfat:)Eu nu am vazut pana acum asa ceva da' cine stie...am sa fiu mai atenta si poate gasesc.:)

Bogdan Epureanu spunea...

Incearca aparat raid de ala cu lichid, nu cu pastile - teoretic ar trebui sa fie mai eficient. :)

Trimiteți un comentariu

, , ,