Un blog de bun simt - Bogdan Epureanu Online

Da, dupa cum spune si titlul, as vrea sa vorbesc despre blogul lui Bogdan Epureanu si, desi asta e o "obligatie" a unui concurs (extrem de tentant, de altfel), nu pot spune ca scriu despre el numai din cauza asta, ci si pentru ca chiar merita (si asta se va vedea in spicuirile ce vor urma).

Datorita faptului ca textul e la alegerea noastra si trebuie sa ne expunem parerea, voi incerca sa scriu si despre bune si despre rele (daca sunt rele - oricum, critica e constructiva).

Consider ca intai ar trebui sa va prezint gazda acestui blog, pentru ca el este omul din "umbra", si tocmai de aceea mi-am permis sa-i iau o poza de pe blog si sa vi-l prezint (sper sa nu se supere pentru poza).



Bogdan este un baiat de aproape 30 de ani (in septembrie), a carui viata poate fi considerata de unii perfecta (si de mine, din multe puncte de vedere), dar el, negativist si nemultumit din fire, isi considera viata inca "incompleta" (daca pot sa-i spun asa) si considera ca mai are mult de "umblat" la ea pentru a se simti implinit; pentru mai multe detalii accesati pagina despre mine a acestui blog, o pagina in care s-a descris destul de bine in doar cateva cuvinte. ^_^

Ce imi place si as mai vrea sa mentionez este faptul ca autorul are bunul simt (in general, are cei 7 ani de acasa) de a intoarce fiecarui cititor/comentator vizita, si asta nu doar pentru ca se simte obligat ci pentru ca, dupa cum el insusi spunea odata, incearca sa-i considere prieteni pe cei care ii calca pragul si este interesat sa vada ce fel de persoane il citesc.

Acum am sa trec la "puricat" blogul. >:) ;))

Oricine poate sa observe (fara sa conteste) ca blogul este unul curat, ordonat, in care Bogdan chiar pune suflet si isi "mananca" din timp pentru a fi pe placul tuturor si in limitele bunului simt (se poate observa acest lucru si prin statusul blogului, pus recent).

Articolele sunt rare, intr-adevar, dar sunt de calitate (calitatea, nu cantitatea, conteaza cel mai mult)  si tocmai de aceea este "iertat" mereu si si-a facut cititori fideli; ele sunt impartite pe categorii, iar unele sunt "fixe", cum ar fi  acel "Jurnal saptamanal", in care isi descrie destul de concis, in cateva cuvinte, intreaga saptamana, acele "Amintiri din copilarie" care, desi pana acum sunt putine, sunt preferatele mele, sau acele "Sfaturi pentru bloggeri" din care multi am avut de invatat cate ceva nou (cel putin eu). Oricum, din toate articolele sale (in care el spune ca implica mult timp si efort pentru a-si compensa lipsa de talent; ceea ce mi se pare cam neadevarat, caci talentul exista, din punctul meu de vedere) avem ceva de invatat, cate o lectie noua, caci experienta de viata isi spune cuvantul (desi e inca tanar).

Datorita faptului ca isi respecta cititorii comentariile sunt moderate; in general, am observat (a si spus candva) ca sunt moderate din punct de vedere gramatical dar, dupa cum scrie si in articolul cateva raspunsuri, acele comentarii care se afla doar in treaba, gen "cool"/"la fel si eu"/"nu-s de acord" etc, sunt respinse pentru ca nu aduc nimic nou in discutie (un punct in plus pentru ca e dispus sa accepte critica, dar argumentata, ceea ce mi se pare normal).

Despre design-ul blogului nu o sa ma leg prea mult; nu-l consider asa de important, desi e de luat in calcul ca e mult mai bine cand o pagina pe care vrei s-o vizionezi se incarca repede (mai ales pentru cei care stau prost cu rabdarea). Blogul e lipsit de reclame, tema e simpla dar atragatoare si mult mai buna pentru citit iar pe banda de sus se pot gasi o multime de pagini care, daca le vei citi, vei descoperi mai multe despre autor; de exemplu, pagina contact denota ca e o persoana destul de curajoasa daca e disponibil sa dea atatea date despre el, pagina gratuit denota ca e o persoana generoasa (si cu ceva buget) careia ii pasa de adevaratele talente iar pagina de pe net denota, intr-o oarecare masura, placerile sale sau, mai bine zis, ceea ce ii distrage atentia. 

As mai mentiona faptul ca prin intermediul acestui blog am descoperit altele, la fel de interesante, unde imi face placere sa revin mereu sa citesc si sa comentez cand am timp.^_^

Nu stiu ce as mai avea de spicuit, hmm... se pare ca nu prea am gasit defecte (oricum nici nu sunt, dupa parerea mea, iar daca or fi, eu nu le-am observat sau pur si simplu sunt trecatoare). Ca o concluzie, as putea spune ca, de cand am descoperit acest blog (cu o luna si ceva in urma), am avut de invatat cate ceva (eventual, de amintit) si chiar am si recomandat unei prietene acest blog, pentru ca merita! ^_^

P.S. : Sper sa nu te superi ca te-am luat prea mult la tutuit, pentru ca, desi esti tanar, eu te-as fi luat la domnit daca ne-am fi intalnit undeva intamplator (am ceva bun simt in mine); mi-am permis pentru ca suntem in mediul virtual si am considerat ca te simti mai bine cand cineva iti spune pe nume, mi se pare mai prietenesc, mai apropiat si mai la indemana (de exemplu, am o matusa care are si ea acusi 30 de ani dar eu ii spun pe nume; nah, aici e vorba si de rudenie).

Nu prea ma astept sa castig; oricum, din premiile puse la bataie cele cu excursiile ies din discutie clar (i'm still a child and i have to listen my parents  :P ), deci daca m-ar interesa ceva atunci ar fi acel stick...

17 comentarii:

Bogdan Epureanu spunea...

Bre... cateva chestii asa cu liniuta de la capat, ca la scoala, ca tot vine inapoi acusi. :P
1. In primul rand multumesc pentru review si pentru pareri. :)
2. In al doilea rand din punctul meu de vedere este cel mai bun din cele de pana acum si sunt destul de sigur ca va fi in cele cinci; daca va fi sa si castigi sau nu va depinde si de noroc.
3. Daca te aud vreodata vorbind altfel decat la persoana a doua singular vin la tine si te bat; duuh... suntem in mediul online, suntem amici, ce rost are eticheta asta inutila... macar aici sa putem renunta la ea. :)
4. Bafta. :)

bucur spunea...

lai laudat destul mai baga si critici...zic :))

Roxanel spunea...

@Bogdan: Pff...nu-mi aminti de scoala. x_x :))

1. Cu placere! ^_^
2. Eh, ma bucur sa aud asta. :) La ce noroc am eu... :)) Da' cine stie... :P
3. Ai ceva drum de batut pana la mine deci ma simt in siguranta. :)) Kiddin' :P De acord cu tine, doar tineam sa mentionez. ;)
4. Multumesc! ^_^

@Bucur: :)) Da', as fi bagat si de astea, da' sincer, nu am gasit... hmm...
Oricum, mersi de vizita... :)

Lor3dana spunea...

felicitari lui Bogdan , si tie ;)

Bogdan spunea...

Intr-adevar... baiat fain :)

Serginho spunea...

Bogdan Epureanu a ajuns intr-un timp foarte scurt unul dintre cei mai cunoscuti bloggeri.

Roxanel spunea...

@Lore: Hai sa traiesti! :* ;)) :))

@Bogdan: Dap. :P Ms de vizita! ^_^

@ Serginho: Da' chiar, si asta era bun de mentionat... :)) Buna observatie. :)

Bogdan Epureanu spunea...

@Serginho: De unde ai scos-o pe asta cu "unul din cei mai cunoscuti bloggeri"? :)) Eu unul scriu pentru un grup destul de mic de oameni, chiar nu ma vad ca un blogger cunoscut. :))

Roxanel spunea...

Nu te vezi tu dar te vad altii. :P :)) Grupul ala "mic" de care vorbesti e destul de mare totusi. ;)

bucur spunea...

grupul ala mic e cel putin 2-300 sute sunt sigur...Bogdan E.

Anonim spunea...

sunt de acord cu Bogdan, chiar e un articol foarte bun! Meriti premiu :)

Roxanel spunea...

Multumesc pt apreciere! ^_^
Cat despre premiu, nu stiu ce sa zic, eu am vazut alte articole mai bune, dar cine stie... :)

Anonim spunea...

Si eu citesc blogul sau,insa sunt incepatoare si nu-mi place sa ma bag prea mult in seama,dar am citit.Eu una sunt de acord cu tot ce ai scris si sper sa castigi,pentru ca oricine merita,mai ales daca are si talentul tau.

Roxanel spunea...

Stai linistita ca si eu sunt incepatoare asa ca nu abund de vreun prea mare talent; oricum, multumesc de aprecieri si urari. ^_^

Aaa, si poti sa te "bagi" si in seama ca nu se va supara. ;)

Madaline Maria Dumitru spunea...

Fiind pe pagina lui Bogdan am ajuns la tine...pff super cum ai scris despre el...pagina lui si el ca om virtual. Iti doresc mult succes!!

Roxanel spunea...

Multumesc! ^_^

Ma bucur ca ai ajuns la mine, sper sa mai revii oricand doresti. :)

Vali spunea...

Uite un concurs care te-ar putea interesa, pe blogul meu :) http://vali-me.com/2010/09/30/concurs-pentru-bloggeri/

Trimiteți un comentariu

, , ,