Things... school...



Desi mai sunt doar vreo 2 saptamani si incepe scoala (clasa a 12a, pff), iar eu am avut vacanta asta ceva teme, se pare ca m-a durut la basca si nu am facut mai nimic. @_@ Adica, din 40 de variante la romana (sub I si II) eu am facut doar vreo 8 (sper sa mai fac macar cateva), de facut rezumat la o carte, nici atata, si de facut prezentare la o carte, ciuciu. Of. Plus ca ar mai fi trebuit sa pun mana si sa invat ceva la biologie, dar cine s-o faca... Se pare ca vara asta am lenevit cum nu se putea mai frumos. ;)) :))

In rest, in loc sa ma intereseze de scoala, eu mi-am cumparat frumusel niste pensoane de la librarie ca mi s-a facut mie dor sa pictez (lol) si as fi vrut s-o fac azi da' toata saptamana am umblat cu treaba, si se pare ca nici cealalta nu ma va ierta, si cum mai ramane doar o saptamana pana incepe scoala... s-a zis cu zilele frumoase, pline de timp de frecat menta, fara stres si bataie la cap. :( Singurul motiv pentru care astept sa inceapa scoala e ca m-am cam plictisit si astept sa ma intalnesc cu unii colegi (nu toti, ca la ce clasa am eu... jungla) si sa mai socializez si eu cu lumea...

De diriga nici nu mai vorbesc. :)) Sau doar oleaca asa. >:) E o scorpie profitoare (profa de mate; cat urasc matematica, desi o inteleg si ma descurc, mi-a picat una ca asta de diriga, si nici macar nu e de treaba). Pe mine si pe inca o colega a prins ciuda inca din a 9a si de atunci ma tot freaca la melodie, proasta. M-am gandit ca pe la sfarsitul lu' a 12a, cand scap de ea, sa-i zic eu cine a fost in toti anii astia creierul acolo, si nu colega mea, cum a crezut si inca crede (oricum asta o sa se vada la bacalaureat). Singurul motiv pentru care nu am facut-o pana acum (sa-i scot ochii pe fata) a fost pentru ca sa fiu eu mai lejera la ore (sa nu ma scoata la tabla mereu; oricum, de cate ori o face are un sictir pe ea si mereu imi gaseste nod in papura) si sa nu o fac pe coleguta mea de toata cacaoa in fata ei, pentru ca oricum nu merita sa cresc eu in ochii uneia ca ea, e mai importanta coleguta mea. Sa va explic si cum preda: pe ea o intereseaza sa stie doar cei mai buni din clasa la mate ca sa-i duca la olimpiade sa-si scoata si ea ceva acolo, ca vai si-a adus din clasa ei elevi, bla bla...

Cand intra in clasa (ca un vartej), isi izbeste repede catrafusele pe catedra si, cu mana in buzunarul de la fusta de blugi si cu ochelarii de vedere pe cap, incepe sa ceara o carte. Lol. Deci daca noi nu ne-am aduce niciunul cartile la scoala intr-o zi (am fi vrut sa-i facem o faza de asta da' dupa aia tot noi o incurcam) ea cred ca ar face criza si s-ar apuca sa ne dea test sau sa ne scoata numa' la tabla, dupa o teorie buna. In fine, dupa ce face rost de carte, preda numai din ea si face exercitii numa' rezolvate, in mare parte, iar cand se apuca sa faca de celelalte nerezolvate scoate repede pe cineva la tabla (ca deh, sa-si arda ea creierii), in timp ce ea se plimba printre banci cu mana in buzunar, mai vorbeste diverse cu altii, mai se uita pe la papuci si ii admira, orice numa' atenta la cel de la tabla nu e. Doar in momentul in care ies eu, sau altcineva care nu ii este la inima ei, sta si se uita fix, ma analizeaza din cap pana in picioare ca la raze X, eventual mai comenteaza (si de obicei i-o intorc cu sictir - mai ales privirea, de aia nu ma va suporta niciodata), ma grabeste si daca cumva, fereasca sfantu', ma mai incurc o secunda acolo, pana imi revin, ei atunci incepe teoria. Dar daca stiu totul si fac din prima tot si ma duc in banca nu scoate niciun sunet, crapa de ciuda, si trece la altu'.

Ce imi place mie e ca de cate ori dam teste/teze si iau note mari face o fata de milioane. :)) Ce nu imi place (desi fac haz de necaz mai tarziu) este ca mai mareu ma intreaba de unde am copiat (desi eu sunt creierul intregului rand, plus jumate din celalalt, uneori chiar aproape toata clasa; modestia asta). Un exemplu ar fi ultima teza, in care am luat 9.50, iar cand le-a adus s-a prins ca multi copiasera (da' e atat de proasta ca nu-si da seama de surse niciodata) si se apuca sa faca scandal si sa scoata pe care ii stie ea asa la tabla. Cand a ajuns la coleguta mea, care e inainte de mine, si i-a zis nota (bineinteles identica cu a mea :)) ) ea nu s-a mirat ca vai a zis ca pe ea o stie ca stie (si doar ea iese doar la ex rezolvate =)) ) si atunci mai toti au izbucnit in ras pe sub banci (ca doar noi intre colegi ne stim care si cum stie). In momentul ala ea a sarit ca nu ca stie ea ca stie si i-a pus nota in catalog (uitasem sa mentionez ca coleguta mea a fost cu bun simt si a zis ca a sa-i zica ca a luat o nota mai mica, dar eu am fost cea care i-am zis ca lese asa si sa zica la fel ca oricum tot ma scoate la tabla cand aude nota), iar cand a ajuns la mine si i-am zis nota, pffai... nu am sa uit fata aia never. :)) I s-a schimbat tonul total (toti incepusera sa rada pe la colturi si in acelasi timp erau socati) si bineinteles ca ma intreaba de unde am copiat si ma scoate la tabla. Tipic. :)) Bineinteles ca am iesit ca un val-vartej si i-am scris amaratul de exercitiu imediat si fara probleme, dar numa' saraca tabla stie cat am apasat-o de nervi. :)) Dupa ce s-a terminat ora toti au sarit pe mine ca "Vai, Roxana, ce ti-a facut... vezi, asa se intampla cand tu esti creierul si dai la toti... ". Intr-adevar. =))

Niciodata nu ma va suporta, dar sentimentul e reciproc. De cand am auzit ca am diriga de mate am prins ura pe ea. :)) Plus ca macar daca ar fi o profa ca lumea, sa predea cum trebuie, nu numai din carte, iar cand o intreaba cineva de unde a luat x-ul ala sau de unde a aparut y-ul ala ea sa se eschiveze si sa zica celebra replica "Da... sa trecem mai departe". :))

Sau acum la sfarsitul anului, cand mi-a iesit mie si inca la doua colege media 9.60 si am luat toate premiul 2, ea se astepta la celelalte dar cand a auzit de mine i s-a facut acru. :)) Iar la premiere ma ia cu lugu lugu bla bla bla, ca vai am mai crescut in anii astia (cu fata chinuita sa zambeasca) si ca spera sa fiu la fel mereu, bla bla... Ce pana mea femeie... mereu am fost asa, nu m-ai vazut tu, dar nici nu aveam nevoie de aprecierea asta falsa, drept dovada ca si eu ma chinuiam sa zambesc cat de cat acolo iar cand m-am intors am facut o fata "no comment" si restul au inceput sa rada pe sub mustata, dar ce stie ea ca se sa prinda...

Se pare ca m-am lungit ceva, nu imi era intentia sa scriu asa de mult despre scoala si "aventurile" mele cu diriga (care ar putea continua, si continua, si continua; lol), dar cand am inceput sa scriu m-am aprins si am tot scris. :))

Voi va intelegeti (sau v-ati inteles, dupa caz) bine cu dirigintele vostru?
Dar cu colegii?
Asteptati scoala? (cei care inca mai au asemenea "obligatii")
Ati avut teme, ceva, pe vacanta? Le-ati facut sau ati lenevit ca mine? ;)) :))
Cum va vedeti in noul an si, bineinteles, in ce an treceti?

12 comentarii:

Bucur spunea...

vorba aia abia ma invatasem in vacanta si incepe scoala paff...

Bogdan spunea...

Ehe... pe vremea mea... =)), acum vreo 8 ani cand terminam liceul, era super. Cu colegii ma intelegeam super bine, cu diriga nu prea ma intalneam =))

Serginho spunea...

eu am cam schimbat dirigintele in liceu, iar cea prezenta e de treaba, dar fiind diriga noastra si in acelasi timp profa noastra de mate, ne cam arde un pic cu materia...

Colegii is ok, cu toate ca unii isi cam iau lumea in cap, aici in special fetele...

Cred ca am avut ceva la romana, dar nici nu stiu si nici nu ma prea intereseaza. :))

Trec in a 11-a si sper sa fie un an asa cum se zice ca e: distractie, relaxare...
Eu astept scoala ca o sa ma distrez, vacanta a fost cam plictisoare, dar mi-am pus toate lucrurile la punct si pe timpul scolii o sa fiu mai lejer, de fapt o sa fiu mai in graba cam in fiecare zi, dar macar asa o sa fiu organizat.

Serginho spunea...

scoate si tu acel cod captcha, ca am scris ditamai comentariul si nu cred ca s-a trimis... si mi lene sa mai scriu inca o data. :))

Lor3dana spunea...

1. Daca ma inteleg cu diriga, cred ca stii prea bine si tu =)) cat de mult o suport eu , si crek si ea pe mine :)). Dar nu ma intereseaza pe mn cat ma suporta diriga, eu is pe treaba mea :)) .
Cu colegii , doar cu unii ( cu cei mai domestici :)) stii tu care )

2. Avand in vedere ce an ne astepta , nu, n-o astept !! :)) . Dar mi-e dor de unii colegi, sa mai rad de cate prostii fac astia in pauza :)) si sa mai vorbesc cu fetele ;;) . ah, si de cativa profesori/profesoare :X

3. aceleasi teme pe care le-ai avut tu :)) . Nu mi le-am terminat, mai am cateva variante. Dar ma doare la basca ....nu am chef de ele.

Cum ma vad in noul an ?! omg !!! stresata rau din cauza bacului ( care bate la usa ) , dar in acelasi timp nerabdatoare sa se termine totul cu bineeeee 8-> :)).

P.S. : maxim postul =)) am ras cu pofta ( crek diriga a sughitat ,nu gluma !! , ori si-a muscat limba )
hai te pup cole :*

Bogdan Epureanu spunea...

Stii de ce mi-ai adus aminte cu acest "creierul intregii clase/scoli/planete"? De un desen animat "Pinky and the Brain" parca ii spunea. :))

Oricum revenind la intrebarea ta... nu m-am inteles extraordinar nici cu diriga mea din gimnaziu, nici cu dirigul din liceu, dar nici nu am avut ceva de impartit cu ei - una peste alta cred ca pot spune ca o relatie elev-profesor normala. :)

Roxanel spunea...

@Bucur: da' chiar, buna 'observatie'. :))

@Bogdan: da' ce sufereai de chiulangita acuta. :))

@Serginho: stiu foarte bine la ce te referi prin "isi cam iau lumea in cap, aici in special fetele..." pt ca am si eu asemenea specimene in clasa mea, pff...
In a 11a e intr-o oarecare masura distractie si relaxare, asa ca profita cat mai poti de ea ca dupa aia vine a 12a si s-a zis cu relaxarea, of.

Am sa scot verificarea de cuvinte, daca e asa deranjant. :)

@Lore: Eh, Lore mama, fata de mine tu esti maestru la variantele alea; mie mi-ar mai trebui vreo 3 veri, cred ca, ca sa le termin. =)))) Kiddin', da' lenea asta si timpul ma omoara... :P

Ms,ms. :)) Din sughitat si muscat limba, cred ca stii sigur ca voi alege sa-si muste limba. >:) =)) :*

@Bogdan E.: Ma bucur sa trezesc asemenea amintiri. :)) Nu stiu desenul ala, desi am vazut foarte multe la viata mea. ;)) :))

Macar o relatie de asta de ar fi intre mine si diriga mea( asta din liceu, ca cea din gimnaziu a fost super); de fapt, relatia asta e asa, de suprafata, dar stim cu totii ca nu e asa... eh.

Anonim spunea...

Vaiii,mi-ai adus aminte ca mai am si eu de terminat ceva teme..si fireste,ca incepe scoala. ;] E mai bine,dupa parerea mea, ca nu te-ai revoltat ca "vai eu is desteapta la mate nu colega-mea"...ai avut mai multe de castigat,cred. Bafta la BAC [zic de pe-acuma ca s-ar putea sa uit].Urat mod are diriga ta..Dar s-o vezi si pe-a mea ;]]...Cand o sa inceapa scoala nu ai sa mai ai timp de blog,asta e cea mai rea parte.;d

Bogdan Epureanu spunea...

@Roxanel: Sa dai un search pe you tube, se merita. :)

Roxanel spunea...

@Candy: Da, eu am de castigat, chiar daca nu pare, pentru ca eu am sa pastrez legatura cu colega mea si nu cu diriga.
Multumesc pentru urare! Chiar voi avea nevoie de toata bafta. ^_^
Cand o sa inceapa scoala, intr-adevar, mai ales anul asta, nu voi mai avea timp de bloggarit prea des, dar oricat de rar ar fi, daca voi avea o farama, ma voi ocupa de el, sper. Oricum nu-l voi lasa balta si voi reveni; mai bine mai tarziu decat niciodata. :)

@Bogdan: Am dat si mi-am reamintit de el. Intr-adevar, foarte funny. :)) Trebuie sa-l fi vazut demult pentru ca imi amintesc vag de el...

Anonim spunea...

Poate postezi rezolvarea temelor la romana ;-".. referate ;]].. o sa am si eu nevoie la anu ;]]

Roxanel spunea...

Daca o sa ai variantele din 2009 ca tema atunci iti voi da din ce am facut, desi se gasesc (cam greu, ce-i drept) rezolvarile si pe internet. Oricum, cand va veni timpul anunta-ma si vom vedea. ^_^

Trimiteți un comentariu

, , ,