Europolis

"Joc in care poti face tranzactii imobiliare in diverse orase europene: poti cumpara terenuri, vile si hoteluri care iti aduc venituri din chirii sau poti deveni proprietarul unor linii aeriene sau utilitati (apa, electricitate), aducatoare de castiguri. "

Probabil toti ati jucat acest joc la un moment dat, desi e destul de recent. Astazi si-a amintit fratimiu de jocul asta (ce-i drept, ma sacaie de mult timp sa mai jucam) si s-a pus sa-l dea jos de pe dulap si sa faca pregatirile pentru un nou joc.

Mandru de el, in timp ce pregatea toate cele acolo, facea caterinca cum ca a sa ma bata el (ei nah, obisnuia sa castige mai des) bla bla... Mai mult silita (pentru ca facea o fata prea draguta ca sa-l refuz si oricum ma plictiseam) am decis sa ma joc domle cu el... Si ce credeti ca s-a intamplat? AM INVINS!!!  :-> Yay! :))

Ce bine ma simt... lol. Iar acuma fac misto de el ca este un invins ! >:) :)) Nici nu ma asteptam sa inving, sincer, pentru ca nu am mai jucat demult (vreo 2-3 ani, cine mai stie) si eram pregatita sa pierd, dar norocul a fost de partea mea, ha! <:-p

Da, chiar e foarte frumos sa mai joci astfel de jocuri (ce n-as da sa fie banii aia adevarati, he he) pentru ca te face sa te comporti iar ca un copil; de exemplu, in timp ce fratiorul meu pregatea acolo banii, alea alea, se comporta ca un copil mic, fericit ca joc cu el si ca ma va invinge (dar i-am spulberat eu visele), iar eu, in timp ce el era cat pe ce sa cada pe una din proprietatile mele am inceput sa ma oftic (cum faceam cand eram mica), dar mi-am revenit repede. :))

Ati jucat vreodata acest joc? Daca da, cand l-ati jucat ultima data?
Obisnuiati sa castigati sau sa pierdeti?

10 comentarii:

Lor3dana spunea...

eu nici n-am auzit de jocul asta =)) ...stiam de unul care se chema Monopoli .
Pai normal ca tu ai invins, ca doar coleguta mea e o invingatoare !!! Traiasca Roxanel !! :)))

Roxanel spunea...

Da, este unul (ala e mai vechi; dar l-am jucat si pe el) care se numeste Monopoly; diferenta dintre ele este ca ala e cu dolari iar asta e cu euro, plus diferente de orase...

Da, ms ms, nu trebuia, stiu... :)) Glumeam. :P Hai sa traiesti si tu!! :))

Bucur spunea...

jocurile sunt bune dar sa nu exageram cu ele...zic.Personal nu am timp de jocurii.

Bogdan spunea...

Am jucat monopoli. E la fel...
Nu mai tin minte cat si daca bateam pe acreva ca s-a intamplat cu mult, mult timp in urma...
De cand cu PC-urile astea... nici carti n-am mai jucat. Si sahul il joc tot pe net... si tablele si tot ...

Serginho spunea...

Am jucat doar monopoli si e la fel doar ca cu dolari. :)) Chiar imi place jocul asta, dar cand suntem mai multi. :D

Roxanel spunea...

@Bucur: Da, sunt bune; nici eu nu prea am timp de ele dar e binevenit oricand unul...

@Bogdan: Pff, e mai frumos sa joci live. :)) Adica cu persoanele langa tine, e mai distractiv asa. ;) Nu prea obisnuiesc sa joc remi, table, sah, carti sau altfel de jocuri care se pot juca cu oamenii in fata ta pe internet... la pc obisnuiesc sa joc altfel de jocuri, gen de alea in care tre' sa cauti chestii sa descoperi cazuri bla bla...

@Serginho: Da, cand eram mai mica si era la moda jocul asta, cineva din fata blocului avea Monopoly si toti ne strangeam sa jucam acolo si ne bateam pentru locuri si iesea o zarva mare de veneau babele sa ne alunge de la scara. :)))

Anonim spunea...

Imi plac la nebunie jocurile de acest gen.

Roxanel spunea...

Si mie. :) Pacat ca nu prea am timp de ele, desi stau toata ziua si nu prea fac nimic; ironic, nu? ;)) :))

Bogdan Epureanu spunea...

Lasasem si eu un comentariu, dar vad ca s-a pierdut, asa ca o sa incerc sa-l scriu din nou mai pe scurt.

Ziceam ca am jucat Monopoly si cam toate clonele aparute dupa el si ca de fiecare data cand am jucat toti la interes am castigat; problema mea era cand jucam cu cate un cuplu si se ajutau intre ei pentru ca atunci erau greu de batut si ma enervam. :))

Roxanel spunea...

Nu am stiut ca se pierd comentariile... sper sa nu se mai intample; sorry. ^_^"

Si eu cand jucam cu cate vreo doi-trei care se ajutau reciproc ma ofticam pentru ca era mai greu. :)) De fapt, toti ne ofticam pana la urma... =))

Trimiteți un comentariu

, , ,