Culmile webmaster-ului


In dorinta de a mai rade putin (nu ca nu as face-o zilnic, da' nah) cautam ceva funny si ia priviti peste ce culmi dragute dadui. :))

Culmea saraciei: sa promovezi un domeniu pe care il vei achizitiona in viitor - lol; pai pe criza asta...


Culmea existentei: sa traiesti cu banii castigati din site-uri - :)) daca lumea sta mai mult in somaj in Romania asta, se intelege...

Culmea incepatorului: sa faci un blog iar dupa 5 minute sa incepi sa injuri pentru ca nu intra nimeni - =)) si pe cine injuri daca nu intra nimeni? :)) Poate pe el insusi...

Culmea promovarii: sa-ti schimbi numele din certificat cu numele site-ului - :)) Tigania e la moda...

Culmea culmilor promovarii: sa botezi copii cu numele celorlalte site-uri ale tale - spune-i asta unui tigan si se rezolva :))

Culmea succesului: sa faci copy paste la continut din alt site si sa ai de 10 ori mai mult trafic decat celelalt - am mai auzit de cazuri de astea :)) Trist (pentru cel pagubit), dar adevarat...

Culmea afilierii Adsense : sa te dea afara din Adsense si sa-ti specifice motivul - hmm, poate vor sa devina politicosi... :P :))

Culmea culmilor Adsense: sa le dai reply in care le explici care a fost situatia iar ei sa-si ceara scuze, sa te primeasca inapoi si sa-ti mai dea si 100$ pentru deranj - =)) Apai tot sa ai "ghinioane" de astea...

Culmea SEO: sa faci SEO si sa cada hostul din cauza traficului - :)) fiecare cu ghinionul lui...

Culmea curiozitatii: sa te uiti din 5 in 5 minute cati bani ai mai strans cu site-urile - ce pana mea, e criza :)) Daca omu' n-are bani de-o paine (sau de cine mai stie ce) e normal sa fie curios si sa "roada osul" din 5 in 5 min :))

Culmea sperantei: sa speri ca maine va fi mai bine fara sa faci nimic - asta e speranta majoritatii :)) ; cel putin in parlamentul nostru :))

Culmea nesimtirii: sa-ti rogi userii sa dea click pe reclame - se mai intampla si de astea :)) ; mie cel putin mi s-a intamplat :P =))

Culmea culmilor nesimtirii: sa faci in asa fel incat userii sa dea click numai pe reclame - asta e chiar enervant; eu cand intru pe un site unde dau de o reclama de care nu pot scapa decat daca apas pe ea apai ies dracului decat sa-mi pierd timpul...

Culmea culmilor: sa faci bani pe internet scriind despre cum sa faci bani pe internet - :)) Chiar... ce idee; nu e rea deloc. =))

Acuma la modul serios unele sunt chiar de prost gust daca sunt aplicate in viata reala,nah...
A practicat cineva vreo culme de mai sus? ;)) Ia sa vedem cine e "nesimtit" dar totusi recunoaste. :P :)) De fapt, cred ca e valabil doar pentru cei care fac bani din blogging...

9 comentarii:

Bogdan Epureanu spunea...

Culmea saraciei - NOT DONE
Culmea existentei - DONE
Culmea incepatorului - DONE; acum 11 ani, dar era site nu blog
Culmea promovarii - NOT DONE; dar in schimb am urmat procedeul invers :P
Culmea culmilor promovarii: - NOT DONE; dar oricum jumatate din numele blogului o sa-l aiba :P
Culmea succesului: NOT DONE; dar stiu ca exista cazuri
Culmea afilierii Adsense : NOT DONE; I always play by the rules :P
Culmea culmilor Adsense: NOT DONE; vezi punctul anterior
Culmea SEO: DONE
Culmea curiozitatii: DONE (tot acum X ani)
Culmea sperantei: NOT DONE
Culmea nesimtirii: DONE (tot acum X ani)
Culmea culmilor nesimtirii: NOT DONE
Culmea culmilor: DONE :)

Lor3dana spunea...

=)) foarte tare ! e n-am incercat nici una din cele enumerate de tine :))

Roxanel spunea...

@Bogdan: =)) Ce face tineretea din om; nu ma refeream ca acum esti batran, sa nu crezi asta. :P :))

@Lore: stiu :)) Pai nici eu ca nu avem cum..nah.. e valabil mai mult pentru cei care fac bani din chestia asta...

Serginho spunea...

Nu prea am ras... dar mi-au dat un zambet. :D

Roxanel spunea...

E bun si atat decat nimic. :P ^_^

Bogdan Epureanu spunea...

Grr... lasa ca ajungi si tu la 30 de ani sa vezi ce o sa rada atuncea fiu'miu de tine. :P

Roxanel spunea...

De unde stii ca nu ai sa ai o fata? :)) Sau ai sa faci pana iti iese baiat? ;)) :))
Am zis ca glumeam :P, normal ca esti inca tanar (asta nu consta neaparat in varsta). ^_^

Anonim spunea...

Pana in momentul de fata am incercat culmi a nesimtirii dar nu au legaturi cu ce ai scris tu. Asta da culmi "Made in Romania" .

Roxanel spunea...

La culmea nesimtirii mie mi-a cerut un prieten sa-i dau clik pe reclame pe un forum asa ca nu am considerat a fi o problema prea mare; daca mi-ar fi cerut un strain atunci ar fi fost altceva...

Da, Romania e "tara tuturor posibilitatilor". :))

Trimiteți un comentariu

, , ,