Cald...

E vara, stiu asta. E normal sa fie cald, stiu si asta. Da' totusi, chiar atat de cald?!

Cea mai torida luna a verii se presupune a fi iulie (luna lui cuptor), dar uite ca suntem in august si caldura e mult mai sufocanta decat a fost in iulie. Deh, incalzirea globala se resimte, plus explozia solara care a fost cu ceva timp in urma...

Ieri am auzit la tv ca a fost cea mai torida zi din vara asta si tocmai ieri imi gasisem sa ma duc la plaja; ce-i drept, era programat ca trebuia sa mergem vineri (stirea o vazusem dimineata cand am dat sa plec).

Am fost la "Purcica" (lol) iar cand am ajuns acolo i-am zis lui Lore sa nu se apuce sa rada pentru ca altfel ma apuc si eu. :)) Fara succes. A inceput sa rada imediat ce am intrat si atunci m-am abtinut din rasputeri sa nu mor de ras si eu. Iar, fara succes. :)) Apropo, nu stiu de unde vine numele de "Purcica" (poate doar din cauza bailor de namol care se pot face inauntru) dar cand intri acolo scrie ceva de "Bai nocturne", ma rog... numele care s-a raspandit e naspa oricum.

In fine, cand am intrat (inafara de faptul ca am ras oleaca) am simtit un miros intepator (parca era de canalizare, pff) de la dusurile cu apa sulfuroasa; oricum, am luat si noi de aia ca cica atrage soarele, pentru un bronz mai rapid bla bla, si abia la urma am observat ca inelele mele de pe mana s-au facut negre (is de argint) si acum ma chinui sa le curat.

Nah, a fost frumos pana la urma, mai ales ca imi venea sa adorm de la soarele ala (ma trezisem de dimineata, de la 7 si ceva, chestie pe care nu am mai facut-o din timpul scolii, plus ca nu dormisem decat vreo 3 ore in noaptea aia) iar cand am ajuns acasa am picat lata in pat. :)) Dar nu am dormit nici 2 ore ca lumea pentru ca soarele mi-a facut niste arsuri pe partea superioara a picioarelor (unde eram mai alba) de toata frumusetea si usturimea si durerea (desi ma dadusem cu crema); iar acum ma chinui cu diferite metode sa scap si vad ca incep sa dea rezultate (cam incete; rabdarea asta) pentru ca imi revin cate oleaca asa... of. Asta se intampla cand esti pui de abator. :))

Voi cum suportati caldura?

16 comentarii:

bucur spunea...

fac putin treaba de dimineta dupa care intru in casa inchid usa dupa mine si incerc sa ma racoresc dar nu reusesc....apa rece si somn mult.

Serginho spunea...

Eu nu o suport... dar incerc sa ma racoresc cu un dus, ventilator sau o iesire seara...

Bogdan spunea...

ziua e mai usor de suportat datorita aerului conditionat dar noaptea e jale. nu pot sa dorm in curent asa ca e foarte greu...
dupa o zi ca cea de ieri... o ploaie de seara ar fi ideala, dar uite ca nu vine :(

bucur spunea...

Doamne cand ploua in fiecare seara deja ni se parea nasol si acum tanjim dupa o picatura de apa,Doamne ai mila de noi ca stii in ce situatie suntem,te rog da si Tu un pic de ploaie.Amin.

Roxanel spunea...

@bucur: da, apa rece e sfanta vara. :x La fel si dusurile racoroase, inghetatele si da, si somnul, ca soarele asta e molesitor, nu gluma...

Asa e omul, mereu nemultumit. :)) Cand ploua prea mult nu e bine, cand e soare prea mult iar nu e bine... echilibrul asta; cica am auzit la tv ca saptamana asta va ploua si a sa fie mai racoare...sper.

@Serginho: Nimeni nu o suporta, asa-i. :)) Ventilatorul deocamdata e inlocuit de o aeroterma si niste evantaie la mine... dar dusurile sunt "da best". :P

@Bogdan: Ai aer conditionat? Ce tare de tine... :> ;)
Da, ploaia ar fi o binecuvantare... :x

Lor3dana spunea...

=)) pai cum sa nu rad fata cand am vazut tot felul de babe cracite pea colo =))=)) si pe alea date toate cu namol cum stateau la soare parca erau statui =))) .

Eh, mirosul ce-i drept a fost aiurea, dar suportabil :)) ( se putea si mai rau, crede-ma ) :))

De usturime ti-am zis cum scapi ( cu iaurt ) :p Dar oricum, trece si asa cu timpul , ai sa vezi ;) nu mori :))

Cum suport caldura ?! cu greu :)) . apa rece, ventilator, inghetata , dusuri zilnice etc.

.miss bee spunea...

Dă cu iaurt sau cu spirt pe porţiunile care te ustură. Cunosc senzaţia, şi eu am tenul alb şi sensibil şi mă ard foarte uşor. Oricum nu îmi place să mă bronzez aşa că nu e problemă, mă protejez şi când ies din casă... Uneori după duş, înainte să ies din casă, dau cu cremă SPF 50 pe faţă şi mâini sau pe porţiunile expuse ca să nu mă trezesc cu surprize.
Mirosul de sulf din Nicolina e înţepător iar mie mi se face rău de la el, ştiu... :)) şi când mergi cu autobuzul în zona aia miroase în zilele foarte călduroase. Cică e sănătos sulful ăla, dar eu nu aş suporta.

Cât despre nume, eu prefer să zic Băile Nicolina, că asta e denumirea oficială.Deşi numele care s-a răspândit nu-i departe de adevăr. Nămolul şi mirosul te duc inevitabil la numele ăla. :))

Roxanel spunea...

@Lore: =)) Da, sculpturi vii... =))
Stiu ca mirosul a fost suportabil (pana la urma te obisnuiesti) da' preferam altceva in loc de el... :P :))
Incepe sa treaca si da, inca sunt vie. :))

@.miss bee: Nu am avut zilele astea iaurt prin casa asa ca am folosit alcool mentolat (binecuvantare); incepe sa treaca, oricum... Si eu tot cu crema de aia SPF 50 m-am dat inainte da' probabil nu ma dadui bine pe partea aia a picioarelor sau poate eram prea alba acolo (eu port mai mult pantaloni 3 sferturi decat scurti si nah, nu prea ma prinsese soarele de la genunchi in sus)...
Da, cand am intrat acolo am crezut ca intrasi intr-o canalizare. :)) Da' m-am obisnuit pana la urma...

Da, numele e belea. :)) Cand imi amintesc cum stateau babele alea pline de namol tapene intr-un loc ma apuca rasul... :)))

Anonim spunea...

mmm, o schimbare de imagine?!! imi place :)
iar caldura...of!! aer conditionat e salvarea, dar trebuie sa si mai esi din casa - mare naduf! dar asta e! Ma gandesc la frigurile iernii...ehe, cum o sa ne aducem aminte cu drag de asta caldura... :)

Roxanel spunea...

Da, doream o schimbare si asta mi s-a parut ok. Si mie imi place; multumesc! ^_^

Eu nu am aer conditionat (nici nu stiu unde ar mai putea incapea si ala) dar ma chinui asa. :))
Asa-i, cand va veni iarna o sa ne dorim sa fie iar vara iar acum ne dorim sa fie iarna (ori macar primavara sau toamna)... omul e mereu nemultumit. :))

Bogdan Epureanu spunea...

Eu unul nu am nici o pasiune in a ma praji la soare, insa probleme cu temperatura (fie ca asta inseamna +40 sau -30) nu am... reusesc sa ma adaptez relativ usor la orice temperatura. :)

Roxanel spunea...

Nici eu pana acum nu am stat sa ma bronzez, a fost printre primele dati si m-a si parjolit soarele. :)) Lucky me... ;)) :))

Anonim spunea...

Eu una,din cate am auzit,pe vremea parintilor si a bunicilor si etc...verile nu erau in halul acesta de calduroase.Pe an ce trece,termometrele noastre indica din ce in ce mai mult,poate acesta este un indiciu referitor la sfarsitul lumii..cum anume va avea loc.[nu cred in tampenia cu 2012]

Roxanel spunea...

Da, asta mi-a zis si mie mama; era mai normala vremea cand era ea ca noi...
Da, nici eu nu cred in faza cu 2012; sfarsitul lumii e pentru fiecare cand moare, iar daca e sa ne referim la intreaga planeta, cine stie... oricum se spune ca va fi cu foc, dar nah...

Bogdan Epureanu spunea...

Noah... nu te poti baza prea tare pe discutiile astea cu astia mai batrani... uite va intreb eu acum pe voi... spune-ti cele mai calduroase doua veri de care va amintiti... este ca va vine sa le spuneti pe amandoua in ultimii trei ani, sau pe primele trei in ultimii cinci? Asa e facut creierul uman, sa estompeze memoriile legate de evenimente petrecute cu mult timp in trecut.

Roxanel spunea...

Hmm... asta de anul asta si aia de anul trecut; da' chiar, ce chestie... :))

Trimiteți un comentariu

, , ,