One week... ^_^"

Am lipsit aproape o saptamana si trebuie sa-mi cer scuze ca nu am anuntat sau nu am lasat vreun mesaj. ^_^"

Trecand peste partea cu scuzele ia sa va zic eu ce am facut saptamana in care am lipsit. Am fost la mamaia si la tataia (nu, nu stau la tara, ci tot la oras, dar e frumos si asa) pentru a face curatenie generala (chinul meu; apropo, nu ca mamaia nu ar fi facut singurica dar din pacate este paralizata pe toata partea stanga, iar tataia mai mult mozoleste decat curata... barbatii :)) unii dintre ei :P ). Inafara de curatenia asta afurisita (de care pana la urma uiti de efortul depus cand vezi cat de frumos si fresh e totul, din nou) mi-am petrecut timpul liber cu pisicutele din gradina. :x

Sunt vreo 5 pisicute care le stim noi asa (si la care le-am pus si nume) dar mai vin si alte doua uneori... aaa, si mai este si un catelus (ala nu are voie in gradina) care aduce a rasa de lup, cred ca e vreo corcitura dar e tare dragut. Oricum, cat am stat noi acolo au dus o boierie pentru ca noi ii hranim mereu si le dam de toate, pe cand tataia e mai zgarcit si le mai alunga, raul. :))

El e Fulgusor. E cel mai mititel si fricos si nu l-am vazut decat de vreo 2-3 ori la fata ca dupa aia a disparut; ei bine, poate doar l-am mai auzit mieunand dar nu si-a mai aratat fata... tare scumpel. :x La un moment dat, am facut o ambuscada cu fratimiu ca sa il prindem si am reusit. Cand l-am luat in manuta ii batea inimioara, saracutu'... probabil credea ca cine stie ce ii facem dar i-am dat drumu' repede.
El e Tomas. E relativ nou prin zona dar e cel mai tupeist, asta insemnand ca nu fuge ca speriatu' cand te apropii, sta sa il mangai, ba chiar s-a si pus in poalele lu' fratioru' meu si nu mai vroia sa plece de acolo ca era cald si bine. :)) I-am pus numele asta pentru ca fata lui seamana cu una din pisicile din "Tom si Jerry". Si e si cel mai capos pe acolo, face armata cu celelalte daca il enerveaza ceva, imediat le da o labuta peste ochi. :))
Ea e Varguta. Nu sta sa o mangai, fuge ca nebuna, dar e tare dragalasa si simpatica. :x Are numele asta din cauza ca e vargata cu gri si portocaliu si trebuia sa sune simpatic. ^_^












El e Pufulet. E mai simpatic decat arata in poza, cred ca era suparat pe mine ca tot il deranjez cu sedinta foto. :)) Impreuna cu surata lui, Varguta, fug mereu (dar tot el e mai curajos) si se "bat" mereu, adica se ciondanesc/joaca si sunt tare dragalasi. :x
Aici se joaca amandoi. ^_^ In primele 15 secunde i-am prins si eu (ei se jucase mai mult da' pana am adus eu telefonu'..) iar apoi cred ca se duc la apa (le pusesem apa proaspata) si sunt nedumeriti daca sa bage nasu' acolo sau nu...

Ea e Moni. :)) E cea care i-a adus pe toti prin zona (cred ca toti, inafara de Tomas sunt puii ei). Nici ea nu prea sta la mangaiat, are toane, foarte rar se indupleca. Are numele asta din cauza catelusului, al carui nume este Irinel si m-am gandit ca ar fi amuzant sa-i pun pisicutei Moni. :))
Aici e Irinel impreuna cu inca o catelusa speriata care nu are nume inca. Irinel e cel cu urechi mari, ciulite, si care baga la un moment dat botisoru' prin usa. E foarte destept, simpatic, trebuie doar sa fluieri de cateva ori si el te va auzi si va veni (bineinteles, pentru ca stie ca va primi mancare), prinde mancarea din aer, cand i-o arunci, si dintr-o inghititura haleste tot.
Aici nu sunt decat pisicutele zapacite, dar pe la 1:40 imi place faza in care Tomas ii da o labuta peste cap lu' Varguta. :)) Armata domle. :))

Iar aici e problema lor majora, via. :)) Le place s-o "curate" de partea uscata, mereu o scrijelesc cu ghierutele. Dobitoace mititele. :)) :x

Cam asta a fost cu pisicutele. :x Ce am mai facut eu saptamana asta, mai bine zis, ieri, a fost ca fusei in oras la ziulica lui Lore. A facut 18 ani, majorica, si tin sa ii mai zic inca odata "La multi ani!!!", nu numai pentru ieri dar si pentru maine caci vine, peste cateva minute, Sfanta Maria si iar este ziua ei, dar de data asta de nume. Deci, La multi ani, Lore mama!!!!!! Sa traiesti mult si bine, sa fii sanatoasa, fericita, frumoasa, iubita, sa ai tot ce iti doresti, sa inveti bine si sa ajungi bine in viata!!! :*:*:*

Aici suntem pe undeva pe langa Teatru... ea e mai mare, bineinteles... eu sunt mititica, dar parul meu nu se lasa. :)) Nu cred ca se vede aici, dar am parul pana la fund, ajunge si dupa daca il intind bine... deh, nu m-am mai tuns de prin a 8a, cred. :))
Aici suntem in Hala Centrala iar cea de langa noi este Andreea, o prietena de-a lui Lore, foarte draguta si de treaba, de asemenea. ^_^ Aici se vede lungimea parului meu. :)) Apropo, data se pare ca e incorecta... a fost pe 6, nu pe 4. :)

Iar aici e Andrei, tot un amic de-al lui Lore, tot de treaba si el, a carui zi de nastere s-a nimerit a fi in aceeasi zi cu a lui Lore, doar ca el facea 23, nu 18. :) Tare. ^_^
Totul a fost frumos, exceptand faptul ca eu am avut seara acasa o panarama de nedescris pentru faptul ca am ajuns tarziu, dar a fost vina autobuzului, animalu', caci am stat mai bine de o ora si ceva in statie... dar nu merita discutata cearta. ^_^"

In rest, iar voi avea restul saptamanii plin de probleme, caci vine scoala si trebui pregatiri, trebuie sa-mi schimb buletinul, trebuie sa rezolv cu imprimanta asta ca nu stiu ce are, trebuie multe... pff. :))

20 comentarii:

Serginho spunea...

Lots of cats. :))

Asa e cand lasi totul pe suta de metri. Si eu patesc. :))

Lor3dana spunea...

hmm.....foarte interesant Roxanel mama :))) . Saptamana plina de peripetii :)) . Pisicutele tale sunt teroriste, nu gluma =))) . Is maxim !!! super dragalase :))

Merci draguta inca o data pentru urarea de "la multi ani" si pentru prezenta ta, ieri . Imi pare rau de aseara cu mama ta ca ai avut scandal, dar o sa ii treaca si o sa uite, ai sa vezi !! :))) .

Hai sa traiesti si tu rox mama . te pup !! >:D< :*

Bucur spunea...

succes in toate activitatiile...e greu sa fi elev.

Anonim spunea...

mda, o saptamana plina...imi pare rau pentru bunica ta, sper sa se recupereze pe cat e posibil, iar voi sunteti bravo ca mergeti s-o ajutati.
in rest m-ai amuzat, asa disdedimineata :) cu poze si filmulete despre pisici si catelusi :) si alte peripetii ( cei cu ziua de nastere sa fie sanatosi si sa aiba mult noroc)
iar scoala...o sa vezi ca o sa intre in ritm in scurt timp si totul o sa fie ok :)

Bogdan Epureanu spunea...

O sa incep prin a-i spune la multi ani prietenei tale pentru ambele ocazii. :P

Iar tie iti spun ca e foarte frumos ca iti ajuti bunicii si deasemenea ca iubesti animalele... cat despre pisicile tale chiar sunt scumpele; pacat ca nu ai mai multe si cu Fulgusor, mie unul mi s-a parut cel mai simpatic. :)

Fish spunea...

Tomas e de departe cel mai frumos pisoi;
Ar fi interesanta o poza a cuplului "Moni&Irinel" :)))

Madaline Maria Dumitru spunea...

Frumos... e atat de frumos la bunici...indiferent unde sunt ei :*

Madaline Maria Dumitru spunea...

fain parullll...abia astept sa-mi mai creasca si mie;)):*

MGS spunea...

Deci pana la urma ti-a placut, chiar daca a trebuit sa faci curatenie :)

Roxanel spunea...

@Serginho: :)) Multe da' dragute. :x

Da, urata treaba si cu ultima suta de metri... eh, se mai intampla. :)

@Lore: Ms, ms! :* Ma bucur ca te-am onorat cu prezenta (lol, modestia din mine), iar cu mama am avut noroc... ^_^"

@Bucur: Multumesc! ^_^ Chiar ca e greu... :))

@eclpsademart: Da, plina de tot... si eu sper sa se faca bine cat mai repede, ca de prea mult timp sta asa. :(

Ma bucur ca te-am amuzat, iar despre scoala...of, eu incep a 12a asa ca nu stiu cat de ok va fi totul... sper sa fie cat mai bine. :)

@Bogdan: Multumesc! ^_^ Iubesc animalutele. :x Cu Fulgusor as fi vrut si eu mai multe dar nu a stat... sa zic mersi si de atata. :)) E cel mai scumpel, mai ales ca e cel mai mititel. :x

@Fish: Tomas, da, impreuna cu Fulgusor. :x
Nu stiu daca as avea sansa sa-i prind impreuna dar chiar ar fi ceva interesant. =))

@mada: Da, e frumos. :)
Multumesc! ^_^ Eu nu m-am mai tuns de vreo 3-4 ani, deci are ceva... :))

@MGS: Exceptand partea cu aceasta curatenie, da, a fost frumos. ^_^

Dannielph spunea...

Cam mult make-up fato. :))
prea sclipesc pozele.

Roxanel spunea...

Heh, nu prea dispun de prea multa intuitie la ora asta, asa ca nu prea m-am prins eu ce vroiai sa spui... ^_^" Sorry... :)) Am sa o iau pe partea cea buna si am sa-ti zic mersi. :)
Mersi si de vizita. ^_^

Madalina spunea...

Uite ca te-ai simtit bine. Mie nu-mi plac pisicile, mi se par ipocrite.

Bogdan Epureanu spunea...

@Madalina (Zapacila): Nici mie nu imi plac in mod deosebit, dar nu cred ca sunt neaparat ipocrite... poate doar independente si egoiste. :P

Roxanel spunea...

@Madalina: multumesc. ^_^ Fiecare cu preferintele lui... :)

Iar acum, as vrea sa stiu o chestie si sa-mi cer scuze, chiar daca nu e vina mea... nu stiu cum, dar am intrat pe blogul tau si am vazut ca este un comentariu in numele meu, cu blogul meu ca referinta dar nu stiu daca e si emailul la fel... iti spun cu mana pe inima, si fara motiv de a minti, ca nu am fost eu aceea si nici nu am idee cine ar fi... e o gluma de prost gust, oricum! Asa ca te-as ruga, am sa intru si am sa-ti las comm si la tine in caz ca nu mai intri sa vezi aici, sa imi dai si mie emailul persoanei respective (desi daca e cineva care ma cunoaste atunci imi stie si emailul)... imi pare rau de acel comm de prost gust, care nu a fost din partea mea, te asigur, nici nu am stat sa vad videoclipul sau despre ce era vorba... aaa, si era sa uit si ceva important: se pare ca acel comentariu e si din data de 3 septembrie, zi in care nu eram acasa, dupa cum spune si in post, eram la bunici. Tare as vrea sa stiu prostul/proasta aia...

Eu-sunt-de-vina-daca-nu-au-iesit-pozele spunea...

multumesc pentru mentiune
fara cuvinte

Madalina spunea...

@Bogdan Epureanu, lingusitoare si lista poate continua :P.
@Roxanel, s-a rezolvat.

Roxanel spunea...

@Andrei (presupun ca tu esti) : =)) Doamne... ce nick ai mai pus si tu... :)) Pozele au iesit destul de bine, iar daca ar fi nelamuriri atunci aparatul ar fi de vina, nu tu... ;))

Nu ai pentru ce! ^_^

@Madalina: Multumesc! ^_^

Bogdan Epureanu spunea...

Andrei e fratiorul? :P

Roxanel spunea...

Nu, Andrei e amicul lui Lore, cel de mai sus, din poza, care a facut majoritatea pozelor, si de aceea se "plangea". :))

Fratiorul e Ionut, sau mai degraba, cum ii spun eu in majoritatea timpului, doar Nut. :) Nu are el rabdarea si nici nu ar fi vrut sa mearga cu mine, mai ales cand sunt inconjurata de prietenele mele, care ii sunt straine. Abia il conving sa iasa cu mine, d'apoi cu altii. :)) El e cu ale lui, ca baietii. :P :))

Trimiteți un comentariu

, , ,