First day



Da, prima zi de scoala... toata lumea scrie despre ea, deci tre' sa turui si eu oleaca acolo...

Dimineata pe la 9 si ceva m-am intalnit cu niste colegute si am plecat spre jungla. Am ajuns in curtea scolii, care nu era asa de full pe cat ne asteptam (poate si din cauza ca nu ne-am sinchisit sa ajungem prea devreme :)) ), iar acolo ne-am intalnit exact cu pupincuristele colegele pe care nu doream sa le vad chiar din prima; bineinteles ca a trebuit sa ne prefacem ca le salutam si apoi ni s-a spus sa intram in scoala, unde erau deja ajunsi, majoritatea. Cand intraram, am dat florile la diriga (nu merita, dar gestul tre' sa existe, chiar si fortat) si ne-am asezat cu totii in banca. Bla bla, a urmat fatarnicia discursul dirigai, care cand a intrat directorul si directoarea adjunct s-a transformat intr-un mielusel si statea ca la armata, la propriu. :)) Apoi ea s-o carat a plecat pana sus si noi ne-am carat acasa, bineinteles. :)) Eh, asta nu inainte de a mai ciorobai ca intre colegi asa, cum a fost, ce a fost si cum o trecut vacanta... Nothing special.

Ce ma enerveaza e ca tre' sa umblam noi sa ne cumparam iarasi manuale de la aia mai mari si tre' sa le vindem si noi pe ale noastre la aia mai mici. Prostie curata. Iar orarul ne-a fost dat, avem ore, sper doar sa nu se intre in paine din prima si sa avem cat de cat o saptamana de acomodare mai lejera. Maine avem si romana si bio la un loc si tare ne gandim cu totii, majoritatea, cum o sa raspundem cand vom fi intrebati de teme si invatat. ;)) :)) Eh, a fost ultima vacanta mai relax asa, deci nu ar trebui sa aiba prea multe pretentii... aaa, si am aflat ca noi (a 12a) vom termina anul asta pe 27 mai scoala. Boierie frate. :)) Dar asta din cauza bac-ului, deci s-a dus boieria...

------------------------------------------------------------------------------------------------

Inafara de scoala, adica prima zi de scoala, cat timp ma pregatisi pentru ea zilele trecute o trebuit sa mai pun la punct niste treburi, si cum altfel decat cu zapaceala din partea mea. :)) Cel mai elocvent exemplu ar fi ca, dupa cum spuneam si saptamana trecuta, trebuia sa ma duc sa-mi schimb buletinul. Pana aici totul bine, mama s-o lasat in seama mea, mergem noi pe acolo, facem actele, platim si taxa, nu prea stam la rand ca erau prea multi si mai plecam intre timp pe la magazine si pe unde mai aveam treaba, iar mai tarziu ne intoarcem (oricum, era dupa amiaza, ca inca nu ma obisnuisem cu sculatul de dimineata). Si cand ne intoarcem, ajungem in sfarsit la un ghiseu ca sa ne spuna femeia respectiva ca de ce il schimb ca doar expira in 2011. *.* :)) Mi-o zis mama vreo doua, cum ca o fac de ras ca de ce nu m-am uitat (lol)... eu ma lasasem in baza ca daca sunt in acelasi an cu Lore expira si al meu in 2010, dar uitasem ca eu, cand facusem 14 ani, ma dusesem mai tarziu sa-mi fac buletinul si tocmai de aia expira si mai tarziu... eh, sa ma invat minte de acum sa ma mai uit pe acte inainte de a face ceva. ^^" :))
Inafara de asta m-am tuns, dupa vreo 3-4 ani de cand nu am mai facut-o, de s-a mirat lumea cum de am facut asa ceva, caci eu, cand auzeam de tuns parca auzeam de jupuit. :)) Oricum, tot lung este; acum este deasupra posteriorului, inainte era aproape dedesubt, dar creste el. :)

Si mai am inca o problema, pe care as vrea s-o spun aici pentru ca nu am cum altfel... deci, problema mea este cu blogul lui Serginho. Nu stiu ce se intampla, dar de cateva zile a ramas blocat, daca pot sa-i spun asa, doar la ultimul articol despre "Barbatii grasi si femeile bune". Eu am vazut datorita blogroll-ului, Google Reader-ului si feed-ului ca de atunci mai sunt inca vreo 3 postari, dar de cate ori intram pe blogul tau (ma adresez tie, Sergiu) imi aparea doar articolul despre barbati ca fiind ultimul, iar daca intram din feed, de exemplu (caci oricum am incercat de toate), si apasam direct pe postarea noua (ultimele fiind "Deci va zic in general", "Pune-te in pielea celuilalt" si "Prima" ) imi spunea (si inca spune) ca pagina nu exista (tu stii mai bine mesajul ^^" ). Am incercat sa apas si pe comentarii ca sa intru, dar acelasi lucru. Nu stiu ce se intampla si nu sunt sigura daca e de la mine, caci pe alte bloguri pot intra fara problema... sper sa ma poti ajuta intr-un fel. ^_^

Cam asta e... se pare ca am facut o amestecatura acilea, 3 in 1. :)) Sa aveti un an scolar cat mai bun si cu impliniri cat mai multe! La fel si mie, bineinteles. ;)) :))



EDIT : Se pare ca abia acum am putut sa intru cat de cat si sa citesc si sa mai vad comentariile, asta referitor la blogul lui Sergiu, si am observat ca problema este de la hostul tau si ca nu sunt singura care nu putea intra. Sper sa iti rezolvi problema cat mai repede, pentru ca la mine tot nu merge bine. Pot sa vad acum si comentarii si am incercat sa si comentez dar mi-a dat eroare... Momentan blogul tau arata asa :




9 comentarii:

Serginho spunea...

Si tu sa ai parte de un an asa cum iti doresti. Multa distractie, putine teme! :D

Madaline Maria Dumitru spunea...

Oooo scoala... hehe ce n-as da sa mai merg si eu la scoala nu ca as fi fost o tocilara dar atmosfera la mine a fost super...am avut cei mai tari colegi chiar daca 3-4 din clasa ne enervau la culme.. si culmeaa nu erau nici cei mai buni din clasa :)))
Am remarcat ca IAR s-a schimbat clasa a 12... bacul...zilele...exemenele... aiurea rau...inainte era fain stiam una si buna...acum nici nu stii ce va fi la anul...
Sper sa ai un an bun si note cat mai mari ... nu ca asa e fain ci ca iti trebe... :*:*:*

Roxanel spunea...

@Serginho: Mersi. ^^ Eh, nu am sa am parte de distractie prea multa anul asta, iar de teme nici nu mai vorbesc... grea a 12a asta, din cate am fost anuntati si mi-am dat si eu seama singura, si sunt abia la inceput si ma plang. :))

Apropo, poate ai omis partea asta... in post iti spuneam de blogul tau, ca nu mai pot comenta pe el, iar cand intru nu-mi apar ultimele articole... numai la tine mi se intampla asa ceva... am intrat si de pe facebook-ul din sidebar ca si acolo se vede ca ai articole noi dar tot degeaba, nimic. Se pare ca nu mai pot intra pe blogul tau, sper sa stii ceva, daca le ai cu chestiile astea, sau sper sa-si revina ceva cumva pentru ca nu am habar de ce se intampla asa ceva... of.

@Mada: Am observat ca dupa o perioada de timp cand lumea termina scoala isi doresca, parca, sa se mai intoarca la ea... weird, dar totusi inteleg si eu, cand vad ca vacantele is prea lungi si plictisitoare, unele. Totusi, daca nu te superi, poti sa-mi spui si mie cati ani ai? ;;) Curiozitatea asta... ^^"
Da, se schimba multe in sistemul nostru. Numa' prostii ce naucesc copiii de cap. Sper sa stim ceva concret anul asta si sa fie totul bine. :)
Multumesc! ^_^ Chiar imi trebuie... ^^

Bucur spunea...

faza cu buletinul ma dat pe spate,prea funy...

Bogdan Epureanu spunea...

@Roxanel: In primul rand vreau sa-ti unrez un an scolar extraordinar, plin nu doar de reusite scolare, cat si de momente exceptionale alaturi de colegi, momente de care sa-ti aduci aminte cu drag peste ani; cat despre buletin nu pot sa zic decat OMG, mare zapacita poti sa mai fii!

@Serginho: Uite ce se intampla cand comentezi fara sa citesti tot articolul - pierzi taman ce-i mai important. :P

Madalina spunea...

@Roxanel, suntem in aceeasi situatie:)). So, sporuri!

Roxanel spunea...

@Bucur: :)) Eh, macar fac lumea sa rada oleaca acolo... ;)) :))

@Bogdan: Multumesc! ^_^ Iar la faza cu buletinul, eh, se mai intampla... ;)) :)) Sa-mi fie invatatura de minte. :))

@Madalina: Oh, da, naspa situatie. ;)) :)) Mersi, la fel si tie! ^^

Bogdan Epureanu spunea...

Lasa mai ca nu e dracul chiar asa de negru cum vi se pare voua. :)

Roxanel spunea...

:)) Cum sa nu, nici colt de lumina in jurul lui, d'apoi un pic de gri acolo... :P :))

Trimiteți un comentariu

, , ,