Cerul e furios


Cand credeam si eu ca vremea rea a trecut iaca se intoarce mandra pe pozitii...Nu stiu daca dis-de-dimineata a auzit careva acele tunete(pe la vreo 5:40)care parca anuntau Apocalipsa:))De fapt,cred ca s-a auzit destul de bine in tot Iasul...noroc de cei care erau deja trezi(asa ca mine,intre vis si realitate)si nu s-au speriat...De ce spun "nu s-au speriat"...pai pentru ca am auzit recent la televizor o stire,cum ca niste oameni(din Iasi,si chiar destui de tineri unii)au ajuns la spital pentru ca afara ploua si trasnea si ei(fiind in casa)s-au speriat draga domle si au facut atac de inima...lol..nah..acu' nu vreau sa rad prea mult,adica Doamne fereste,da' totusi..mi se pare prea de ordinul sensibilului...eh...Revenind la subiectul de meteorologie,eu cred ca D-zeu s-a gandit sa ne dea acum apa din belsug pentru ca,la cum s-a mai scumpit si TVA-ul la 24%,nu se stie cati dintre noi vor mai fi in stare sa plateasca apa sau,cine stie,poate iar ne-o inchide CET-ul de la datorii..dar sa nu fim pesimisti(ca in bancul cu Basescu in care pana si D-zeu spune ca nu in mandatul Lui va scapa Romania de hotie:))..)Sa speram cu totii la o viata mai buna si,bineinteles,la o vreme cat mai frumoasa:)

2 comentarii:

Lor3dana spunea...

oh ..ba sigur k le-am auzit :)) k doar m-au trezit :-w :( ..ce tragic :)) . Să sperăm ...asemenea maimuţei care încă visează la banana din pomul artizanat de vis-a-vis ....aşa sperăm şi noi la o schimbare ( în bine ) că în rău ...suntem obişnuiţi :))..dar nah ..soarta :)) . Să ştii că blogul e chiar drăguţ ...şi mă bucur să te văd şi pe ţine în "bloggosfera " ;) . Scrii frumos şi eşti foarte comică :-> cn ştie cunoaşte :)) . Hai te pup şi mai vorbim ;)

Roxanel spunea...

hai sa traiesti lore mama!:))ms te mai astept:*

Trimiteți un comentariu

, , ,