Paragina



In ultima vreme am cam lipsit si am lasat posturi/comentarii fugitive, printre picatele, iar problema majora este, ati ghicit, timpul.

Nici acum nu dispun de prea mult, sper sa fiu mai libera zilele astea, macar cateva, ca de cand cu variantele la romana, de care povesteam aici ca am lenevit pe timpul verii, nu am mai avut timp nici sa dorm aproape (asa imi trebuie, nah, ce am facut toata vara nush)... cred ca am prins macar vreo 5 ore de somn pe noapte, fara recuperare (adica somnul de la amiaza), ceea ce e cam naspa pentru mine, chiar daca sunt obisnuita sa ma culc pe la vreo 12-1-2 de noapte pentru ca nu-mi recuperez somnul iar oboseala data de scoala (teme/invatat/stres si tot ce mai cuprinde) ma omoara... pff, greu e sa fii elev de a 12a. :)) Sa vedeti cand oi mai creste ce ma voi plange... :))

Ca tot vorbeam de variante la romana, profa a fost destul de draguta sa ne lese pana pe 21 octombrie sa le terminam si uite asa am triumfat si eu in seara asta si le-am terminat, in sfarsit. Yey! :P :)) Teoretic ma aleg cu intelepciune, lol, iar practic ma aleg cu o nota mai mare de 2 (adica acelora care nu aduc) si m-am ales deja cu o durere de mana de toata frumusetea. Viata asta...

Sper sa revin cat mai curand prin zona cu ceva nou, poate da inspiratia si pe la mine; de fapt, a mai dat dar timpul nu mi-a permis sa dezvolt ceva, iar cei care au scoala/servici stiu cum e... mai ales scoala, unde toti profii au pretentia sa le stii tot, nemaitinand cont ca avem un creier, si nu o suta, plus o viata pe langa, pe care oricum ne-o traim in mare stres in timpul scolii...

Cei care aveti probleme asemanatoare, mai ales de timp, well, succes lume! ^_^

17 comentarii:

Andrei MGS spunea...

Invata ! de blog o sa tot ai timp. Bafta!

Anonim spunea...

ti-am trmis o leapsa, dar raspunzi cand poti :))si succes!!!

ZuZu spunea...

Cred ca toti avem probleme cu timpul...insa important e sa stim sa-l impartim cat mai adecvat :))

Madaline Maria Dumitru spunea...

Ce sa zic draguta decat ...nu te mai plange...mai tarziu va fi mai greu;)).
Ce n-as da acum sa mai fiu iar in clasa a 12;)).
Oricum sa stii ca daca acum inveti si faci variante te va ajuta mult de tot la examene...nu vei mai avea mult de invatat. Legat de stres lasa-l deoparte ca nu te ajuta cu nimic...Incearca sa-ti impui...asta organizeaza-ti timpul si nu te mai gandi la stres...nu iti face bine si ideea de stres e doar in capul nostru..oricum nu rezolva stresul nimic ci mai rau face!!
Bucurate si de asta...bucura-te de tot...mai tarziu iti va fi dor;).
Si nu uita ca de ceea ce faci acum va depinde viitorul tau... pune-ti in gand ca trebe facut si incearca sa faci totul mai funny....
altii nu invata deloc si mai tarziu srtau pe la coltul strazii, ajung boschetarii sau lucreaza cu ziua...Bucura-te ca poti invata altii nu pot...:*
Mult succes si Domnul sa fie cu tine:D<

Bucur spunea...

te rog schimba tema ca asta e terifianta,fa ceva orice :|

Roxanel spunea...

@Andrei: Stiu asta, multumesc! La fel! ^_^

@Sunshine (iti spun asa pt ca asa am vazut ca ti se spune si e si mai usor la scris :P ): Am vazut, multumesc! ;;) Raspund cat mai curand posibil. :))

@ZuZu: Da, toti... timpul asta, ce smecher e, are la "mana" lui o omenire intreaga. :))

@Madalina R: Multumesc mult pt sfaturi! La fel si cu tine! ^^ Bineinteles ca si eu mi-am dat seama de acestea si ii multumesc Domnului, sunt constienta de ce am eu si nu au altii. :)

@Bucur: =)))))))))) Uite pt tine am schimbat-o... :)) Acum e mai bine? ;;)

Serginho spunea...

De cand a inceput scoala am probleme cu timpul... nu pot sa ma organizez, nu pot sa-mi termin treburile ca apar altele noi...

Bucur spunea...

asta e mai buna...

Roxanel spunea...

@Serginho: stiu sentimentul... ma dispera...

@Bucur: ma bucur. :)) Lol, ti-am folosit numele ca sa exprim ceva, ce ciudat si funny... :))

Anonim spunea...

hm, iar o schimbare de imagine?! frumos!
iar cu scoala... trebuie sa recuperezi, ce sa-faci...

Madaline Maria Dumitru spunea...

Bucur are ce are cu temele;))

Roxanel spunea...

@eclpsademart: ms ms. ;;) Scoala asta... dar asta e, daca viitorul nostru depinde de ea... tre' sa ne resemnam. :P :))

@madalina: da, am observat. :))

.miss bee spunea...

O da. Măcar nu-s singura. Şi tu care eşti a 12a ai avut ceva timp de intrat pe blog. Ruşine să-mi fie! Succes mult cu bacul.!

Roxanel spunea...

Multumesc mult! >:D< Eh, am avut franturi de timp dar macar au fost si mai sunt... Las' ca ai sa ai si tu timp. ;)

Bibi spunea...

Cu timpul as putea spune ca am aceeasi problema. Nu am prea am mai reusit nici eu sa mi fac timp de blog. Scoala te omoaraa:)).
Mult succes in continuare si incearca sa-ti organizezi timpul cat mai bine cu putinta! :*

Cucmuc spunea...

Probleme cu timpul la 18 ani? E greu sa stai la scoala cateva ore apoi sa faci niste teme si abia acum, in ultimul an, sa pui burta un pic mai serios pe carte?
Eu cred ca ai tot timpul din lume. Nu ca si cum ai avea multe de facut oricum la varsta asta ;)
Copii? Sot? Curatat podele? Completat teancuri de acte la munca? Fugit in stanga si in drepta sa platesti darile casei?
Fi serioasa....

Andreea C. spunea...

Asa ajunge si realitatea... in paragina.
Din pacate lucrurile nu sunt mereu ceea ce par!

Trimiteți un comentariu

, , ,