Indiferenta tipic romaneasca=autobuzul 27 Unistil

Dupa ce ca traim intr-o tara vai de capu' ei si platim pe bilet cat nu face, suntem obligati sa circulam cu autobuzul (cei care nu-si permit sa umble cu taxiul toata ziua), iar conditiile in care calatorim lasa de dorit. Bine, aici nu ma refer ca tre' sa aiba scaune tapitate cu piele de vulpe argintie sau aer conditionat/parfum de lacramioare la fiecare pas, bla bla... da' macar sa fie masina aia in BUNA functiune, fratilor! Iar acu' sa explic ce s-a intamplat si de ce mai numesc si indiferenta (desi se stie de la sine):

Astazi, o zi oarecare de vineri a unei saptamani oarecare, in care am plecat cu totii (eu, mama si fratimiu) la mamaia, evident (sau poate nu, da' nah) cu autobuzul 27. Toate bune si frumoase, ne urcam, luam bilete si ne asezam fix pe bancile din spate. La nici jumatatea drumului incepe sa iasa un fum in spate de am crezut ca luam foc acolo cu totii! Ne-am napustit in fata si doamna de la bilete ne spune ca e doar fum, ca asa e de aproape o saptamana si sa vorbim cu soferul. Bineinteles ca ne ducem in fata si mama il ia la intrebari pe sofer, iar omul ne spune ca nu este vina lui si ca i-a spus inginerului de problema asta de aproape o saptamana (bineinteles ca nici soferului nu ii convenea situatia). Si ce credeti ca i-a raspuns inginerul?! Ca nu are cum deocamdata, ca sa circule asa, ca nu-i pasa, ca n-are decat sa se ia la cearta/bataie cu pasagerii! Bai, ete nah poftim cultura! Cum pana mea sa pui in pericol viata oamenilor intr-un mod asa de evident?? Ma apucase tusea imediat ce am inhalat acel fum, se poate intoxica lumea si poate lua si foc in curand si face o nenorocire... zau asa, romanu' tot roman ramane, il doare la basca, ca sa nu zic varianta urata! Mama a mai discutat cu soferul iar el i-a dat numarul inginerului (chiar a fost incantat, pentru ca si el a zis ca i s-au agravat problemele de sanatate de la fumaraia aia, plus ca mai era nevoit sa mearga si cu usile deschise ca sa iasa fumul), pentru ca sa il puna la punct, sa ii bata obrazul oleaca. Dupa ce coboram si ajungem la destinatie (ma mir ca intregi) ne instalam la mamaia cu treburile iar mama se apuca sa-l sune pe respectivul inginer. Ii explica problema intr-un mod politicos iar el ca sa se scoata spunea ca masina e acum la garaj (bine, stiu ca trecuse mai bine de juma' de ora dar nu avea cum asa de repede oricum), ca soferul a exagerat si bla bla bla si bla bla bla. Ce le mai place unora sa arunce vina in c*r*l altora si sa iasa ei mereu basma curata. Fara cuvinte.

Indolenta se raspandeste peste tot, din cate observ, si inca se agraveaza, din moment ce poti sa lasi o masinaraie de asta stricata sa circule si sa pui in pericol viata oamenilor. Cand am coborat din autobuz era un strat de fum in jurul lui de sa-l tai cu cutitul, deci imaginati-va pericolul.

Iubita noastra tara, iubitii nostri cetateni...

15 comentarii:

Bucur spunea...

firea pamanteasca a omului lipsita de adevar si responsabilitate.E cred sa recunosti vina.Trist tot momentul...

Serginho spunea...

Am mai citit o data la Lor3 despre bus-ul asta. :))

Lor3dana spunea...

damn girl ! am mai auzit de situatii de astea :-|. Cu o fata de la noi din liceu , care , la fel, mergea cu 27-le si prin bularga a luat foc !! :-|. Ei cum dreaqu ?! Te duci la scoala ( sau unde ai treaba ) si inainte sa te urci in 27 trebuie sa te rogi sa iesi intreg din autobuz ( san u iei foc sau sa ti se intample altceva ) . Asta ne dovedeste cat de ipocriti, nenorociti si inconstienti suntem noi - romanii !!!

Cutremurator de trist .... :-|

Madalina spunea...

N-am mai cirulat cu autobuzul de ani buni, mai exact, de cand s-a introdus microbuzul "in sistem"(sa fie vreo 6, daca nu mai multi):))

ZuZu spunea...

Ce prosti..si inculti :|, daca patea cineva ceva ce faceau...nu ma mai mira nimic sincer...bucurati-va ca nu ati patit nimic :-s

Bogdan Epureanu spunea...

La faza cu pericolul cred ca ai exagerat si tu; apropo de asta imi aduc aminte de un banc de pe vremea deshumatului - I: Care e cea mai lunga masina din lume? R: Trabantul, 3 metri masina, 12 metri fumul. :P

Insa realitatea ramane si anume ca nu exista nici un pic de respect fata de sanatatea calatorilor (nu ma refer la pericol pe care eu nu il cred real, ci strict la inhalarea fumului respectiv) si cu atat mai putin fata de mediu.

marrynusha spunea...

nu ma mai mira nimic in tara asta...

Anonim spunea...

in asa cazuri ar trebui, cred, cetatenii care calatoresc cu acest autobus, sa ia atitudine... probabil, se poate de facut ceva in acest sens... cineva raspunde pentru buna functionare al transportului public si el trebuie sa fie tras la raspundere

Vali spunea...

Uite un concurs care te-ar putea interesa, pe blogul meu :) http://vali-me.com/2010/09/30/concurs-pentru-bloggeri/

Roxanel spunea...

@Bucur: Intr-adevar, in firea umana... trist momentul, dar mai mult periculos pentru sanatatea celorlalti...

@Sergiu: :)) E plin de peripetii...

@Lore: A luat si foc? Pff, nu ma asteptam... atunci avea dreptate soferul cand a spus ca poate sa ia foc.. stia el ce stia...

@Mada: :)) Considera-te norocoasa. :P

@ZuZu: Inafara de o tuse zdravana din cauza inhalarii fumului nu patiseram nimic... dar asa-i, daca cumva se intampla ceva nu cred ca se faceau prea multe miscari, ca doar asa-i sistemu' asta prost...

@Bogdan: Nu stiu ce exagerare ti s-a parut dar chiar nu am facut o drama din asta(uite ca a si zis Lore ca a luat foc unul pana la urma, deci..); cand am iesit din bus era numa' fum in jur si l-a si extins cand a plecat ca sa stie lumea ca a trecut el pe acolo. :)) Haz de necaz. :P Iar gluma cu trabantul e prea tare. :)))
Iar respect fata de mediu si calatori a fost dintotdeauna foarte putin, asa ca mirarea nu e prea mare din punctul asta de vedere...

@marrynusha: Iubita noastra tara ne "invata" cu greul ca sa nu ne miram asa repede de altele mai rele... :))

@eclpsademart: Pai normal ca atunci am sarit cativa sa vedem ce se intampla dar mama a fost cea care a discutat cel mai mult si a luat si nr-ul celui raspunzator de asta, adica al inginerului si a raspuns nonsalant cum am specificat mai sus. Acuma sper macar ca daca tot i s-a facut sesizare sa repare bus-ul ala sau macar sa-l scoata de pe traseu pana atunci...

@Vali: Am citit depsre ce e vorba dar din pacate nu as putea sa particip asa instant, fara sa stiu nimic depsre tine/blog... imi trebuie timp, sa umblu prin zona (timp de care nu prea dispun acum cu scoala) si abia apoi sa imi permit sa fac un review, deci ca sa nu fiu doar o bagatoare in seama, imi pare rau, dar acum nu as putea participa la concursul tau, poate cu alta ocazie. :)

Andrei MGS spunea...

AA, tie inca nu ti-a luat foc tramvaiul pana acum, nu s-a rupt in doua pe sine, nu ai iesit spargand geamurile :)). Eu am trecut si prin astea, dar imi intretine spiritul de aventura, e chiar amuzant. Stii cand pleci, dar niciodata nu stii cand ajungi - Tramvaiul 11 Bucuresti:)

Roxanel spunea...

=)))) Ce de aventuri, se vede ca suntem in jungla urbana. :)) Mamei mele i s-a intamplat sa ia foc tramvaiul, foarte urat, nu i-a mai trebuit nimic in ziua aia... :))))

Mikki spunea...

Draga mea Biletul costa 2 lei (1,9 lei)adica servicii de 2 lei cu aceasta suma nu putem fi rentabili , sau oferi conditii, daca ar costa 3 lei calatorii cu siguranta ar fi altceva.... + ca nu tot timpul sunt calatori si mergem in pierdere

Va recomand taxiul , pt. cei care doresc conditii mai bune , nu se poate ca 3 pers.= 6 lei sa mearga 15 km cat e un traseu....

Un an nou bun fericit va doressc!

m spunea...

ai cea mai mare dreptate...e cea mai de kkt firma de autobuze...merg aproape zilnic cu ele si credema ca atunci cand ma grabesc cel mai tare ....isi gasesc si ele sa se strice:|. de fiecare data imi iau maxime de genul asta:|....plm...daca as avea ocazia .l-as bate in fiecare zi pe patronul de la unistil :))) ca merita ...!

m spunea...

http://paksipunctba.blogspot.com/

Trimiteți un comentariu

, , ,