私にお誕生日おめでとう!

                            Watashi ni o tanjō-bi omedetō !

                                       Happy birthday to me !

                                 Joyeux anniversaire à moi !

                                     La multi ani mie !!!

    


                       

            Da lumeeee... este ziua mea si fac 18 anisori! :-> Va dati seama ce mare am crescut?! ;;) :))  Eh, oricum nu ma simt prea mare, tot asa am ramas, adica nu simt ca s-ar fi schimbat ceva in interiorul meu (nici in exterior, lol), ci doar statutul: de la minora am devenit majora! :-> 

Se pare ca de acum inainte va trebui sa imi asum toate prostioarele pe care le voi face (sper sa nu fac prea prea multe), dar viata e dura si uite asa il voi ciondani pe fratimiu ca eu is mare domle. >:) Lasand la o parte responsabilitatile, ia sa incep sa insir eu un rezumat asa din cam ce mi-as dori...

In primul rand, imi doresc toate cele ce si le doreste oricine, adica sanatate, fericire, iubire, intelepciune, bani si tot ce imi doresc (lol); astea ar cam fi pentru toata viata pe ansamblu. Ce imi doresc acum, in viitorul apropiat, ar fi sa imi dea Dumnezeu luminarea mintii la invatatura/putere de concentrare sa pot retine/invata cat mai mult si sa IAU BAC-ul cu note cat mai mari, sa IAU Examenul de Admitere la Medicina si bineinteles sa INTRU la Facultatea de Medicina! Da, Doamne! Imi doresc sa ajung o doctorita foarte foarte buna, inca nu sunt sigura de ce specialitate dar cred ca voi alege Pediatria (am mai spus ca iubesc copiii?! :x ). Imi mai doresc sa ma inteleg bine cu toata lumea, sa am prieteni adevarati care sa imi demonstreze asta si sa nu ma lase la greu (cand voi avea greu, eu sper sa nu dar nimeni nu ajunge unde isi doreste fara efort, adica fara greu; ei bine, doar cei de bani gata), sa fiu la randul meu o prietena buna pentru ei, sa nu dezamagesc pe nimeni niciodata (nici pe mine, bineinteles; uneori asta poate fi cel mai devastator), sa iau mereu deciziile cele mai bune si sa nu gresesc, sa imi pot ajuta parintii pentru cate au facut ei pentru mine si vor face, sa ma inteleg cat mai bine cu fratiorul meu (deja ne intelegem de ceva timp, sper sa nu-l deochi, lol), sa raman mereu tanara, atat fizic cat si psihic (oricum mereu mi se zice ca nu arat de varsta mea, deci eu il consider avantaj; modestia asta :)) ) si multe multe multe altele la care ma voi gandi pe parcurs (nu mai continui ca deja e prea mult :)) ).

Nu cred ca am cerut prea mult... :)) Eh, multe tin de mine dar multe tin si de noroc, asa ca Dumnezeu sa ma ajute!

Majoratul nu va fi asa cum si-l imagineaza toata lumea, adica fanfaroneala de aia in care inviti juma' de cartier si cheltui milioane (nu am nimic in cei care o fac, mai ales daca au atatia bani si bineinteles atatia prieteni), ci va fi ceva intre prieteni mai apropiati asa... voi reveni mai tarziu cu detalii despre amintirile pe care le voi pastra mereu de la varsta majoratului. ^_^

Aaa... uitasi sa-mi amintesc: La multi ani mie !!!! :P :)) 8->


17 comentarii:

Andrei MGS spunea...

La multi ani !

ZuZu spunea...

La multi ani ! Iti doresc sa ti se indeplineasca toate visele, atat cele enumerate mai sus cat si celel ce vor urma.

Lor3dana spunea...

Iti doresc o ora de liniste, o zi de pace, o saptamana de soare, un an de iubire, un veac de sanatate si un mileniu de bani. Sa ti se indeplineasca toate dorintele !! Hai sa traiesti Rox' mama !! LA MULTI ANI !! Te pupa Lore !! :*:*:*:*:* >:D<

Serginho spunea...

Esti majora, misto. Mai am si eu cateva luni. La multi ani! :D

Roxanel spunea...

@Andrei: Multumesc! :D

@ZuZu: Mersi, la fel si tie! ^_^

@Lore: Te pupa si Rox !! :*:*:* Hai sa traiesti si tu !! Multumesc mult!:* La fel si pentru prezenta ta de azi si pentru cadou (las' ca fac eu post acusica)!! >:D< :*

@Sergiu: Da. :-> Mersi! ^^ Ehee, acusica devii si tu major. :->

Bucur spunea...

cat 18? doamne ce varsta frumoasa,ce nu as vrea sa mai am 18,la multi ani scumpo...

Anonim spunea...

ooo, ce frumos! La multi ani, draga Roxanel!!! Sa ti se implineasca tot ce ti-ai dorit tu! Si iti doresc mult-mult noroc si sa ai langa tine intotdeauna oameni frumosi la suflet si la chip, care sa-ti fie sprijin la nevoie si sa te incurajeze la greu

Bogdan Epureanu spunea...

Cu mii de scuze pentru intarziere (dar am scuza ca am fost super prins cu unele chestii) vin si eu sa iti urez la multi ani; fie ca toate dorintele tale sa devina realitate si sa ai parte doar de ce e mai bun si mai frumos in viata asta. :)

お誕生日おめでとう!
祝你生日快樂!
عيد ميلاد سعيد!

Madalina spunea...

私にお誕生日おめでとう maaaai :D:D!

Roxanel spunea...

@Bucur: Da, frumos. ;;) Multumesc ! >:D<

@eclpsademart: Multumesc frumos! >:D< :* Asemenea. ^_^

@Bogdan: Nu conteaza intarzierea (se completeaza ca si eu intarziasem de ziua ta plus ca tu esti mare deja si ai mai multe pe cap) e bine venita oricand o urare de bine. ^_^

ありがとう!
謝謝 !
شكرا !

Arigatō !

@Mada: どうもありがとう !

Dōmo arigatō ! :D

Cassy spunea...

Probabil dumnezeu ala nu te va ajuta..ci doar increderea in tine si munca.
P.s: La multi ani!

Bibi spunea...

La multi ani cu o mica intarziere:">! Sa te ajuta Dumnezeu sa se implineasca tot ce ti-ai dorit tu acolo!>:D< Mult succes si toate cele bune:*

Anonim spunea...

cu intarziere: LA MULTI ANI!!!!!!!!! sa fi sanatoasa si fericita si sa-ti mearga tot ce-ti propui!

ZuZu spunea...

He He ce-mi place tema :x tine-o tot asa ;;)

Roxanel spunea...

@Cassy: Eu cred ca ma va ajuta si Cel de Sus; nu cred ca suntem de capul nostru dar fiecare crede ce vrea pana la urma. Mersi! ^^

@Bibi: Multumesc! :* >:D<

@littlemisssuny: Cum am mai spus, intarzierea nu conteaza, urarea e binevenita. Multumesc! ^_^

@ZuZu: Ms, la fel. ^^ Schimbare de toamna. :x

Bucur spunea...

tema nu e buna,sincer... hai te org pune alta

Roxanel spunea...

Apreciez sinceritatea. ^_^ Mie imi place doar imaginea de sus, dar de la imagine in jos (design-ul) nu prea imi place nici mie... am s-o schimb, dar mai tarziu. ;)

Trimiteți un comentariu

, , ,