Just about me...

Again, tot o leapsa despre cunoasterea de sine, cum s-ar spune, doar ca asta nu se compara cu  leapsa 99 a lui Lore, unde am luato razna. :)) Slava cerului ca asta e mai comoda/usoara/rapida...


1. Cât e ceasul ?

   23:40 (presupun, am raspuns la sfarsit la asta :)) )

2. Numele tău este?

Roxana Mihaela

3.Porecla

Pff, nu cred ca am porecle, ci mai degraba apelative: Rox, Roxanel, Roxanelu', Roxica, Roxanica, Rox box etc

4. Ai tatuaje?

Nu...

5. Culoarea ochilor?

Verzi, in marea majoritate a timpului; dar, mai ca toata lumea, sunt schimbatori, si uneori se regasesc in nuante de albastru/gri.

6. Locul în care te-ai născut?

 Iasi

7. Mâncare favorită?

 Hmm... preferatele mele sunt sarmalele (in combinatie cu mamaliga si smantana sunt o splendoare), ardeii umpluti (cam aceeasi chestie cu sarmalele, doar ambalajul difera), borsul (cam orice fel de bors dar fara carne; urasc carnea in bors, foarte rar ma apuca sa o mananc), friptura, gratarul, salata de rosii (iubesc rosiile), sa nu uit de ciuperci (tot ce tine de ele, again, love) si etc etc etc

8. Ai fost vreodată în USA?

 Nu, dar ajung eu si pe acolo. :))

9. Ai înfăşurat vreodată pe cineva cu hârtie igienică?

:)) Ce idee... inca nu. :))

10. Ai iubit pe cineva atât de mult încât să-ţi vină să plângi?

Sa plang pentru ce?! Don't think so...

11. Ai fost implicat în vreun accident de masină?

Slava cerului ca nu...

12. Crutoane sau bacon?

 Doar in snacks-uri aleg bacon....

13. Zi favorită din săptămână?

 Aici treaba e cu dichis... daca e in timpul scolii atunci iubesc doar weekend-ul iar daca e vacanta atunci iubesc toata saptamana. :x :))

14. Restaurant favorit?

Nu prea frecventez... deci nu am asa ceva.

15. Ce sport îţi place să urmăreşti?

 Hmm... nu ma uit frecvent, doar cand prind ocazia asa... de obicei, la patinaj artistic, jocurile olimpice cand sunt, wrestling pentru ca se uita fratimiu si eu inevitabil vad si altele...

16. Băutură favorită?

 Zau daca am asa ceva... sucurile naturale in general, dar mai e si cola, nah...

17. Îngheţată favorită?

 Orice, numa' de cacao/ciocolata sa fie; nu prea imi plac alte arome in inghetata, gen fructe, vanilie..mai rar...

18. Walt Disney sau Warner Bros?

 Amandoua sunt bune si imi plac dar la Disney grafica e mai frumoasa.

19. Restaurant Fast Food favorit?

Nici cu astea nu prea le am... foarte rar, extrem de rar dau prin mall pe la de astea...

20. Ce culoare are dormitorul vostru?

 Acum e albastru/bleo... dar e cam de multi ani asa, ar merge o schimbare...

21. De câte ori ai copiat la vreun examen?

 Sincer, nu prea obisnuiesc sa copii... mi se intampla foarte rar, iar atunci cand mi se intampla niciodata nu fac xerox si numesc chestia asta "sursa de inspiratie" sau "reamintire"...

22. De la cine ai primit leapşa asta?

De la ZuZu si ulterior de la Sunshine

23. În care magazin ai fi cheltuit toţi banii de pe card?

 Nu tin bani pe card si nu mi-as cheltui toti banii in vreun magazin... in limita posibilitatilor...

24. Ce faci de obicei când te plictiseşti?

 Dooorm, mai scriu o poezie, mai pe la TV, mai pe mess/net, mai mai si mai.... in general, cand ma plictisesc ma ia o lene de ma plictisesc si mai tare. :))

25. La ce oră mergi la culcare?

 De obicei, cam pe la 12-1-2 de noapte... acuma depinde si de oboseala; daca sunt prea obosita mi se intampla sa cad si pe la 10-11...

26. Cine o să raspundă prima/primul la leapşa asta?

 I dunno....

27.Ce program Tv nu pierzi niciodată?

 Nu am preferinte speciale... de obicei imi place sa urmaresc Cronica Carcotasilor, Faci fata faci Bani, Codul lui Oreste, 360 grade... nah, in special comedie si paranormal/ocultism...

28. Ultima persoană cu care ai luat masa la restaurant?

 Dupa cum am mai spus, nu am treaba prin locatii de astea...

29. Ce asculţi în momentul ăsta?

 Cum huruie unitatea, zgomotul tastelor sub presiunea degetelor mele, propria-mi respiratie, televizorul in surdina la mine si mai tare la mama, cum se fataie fratimiu in pat si etc etc etc... lol

30. Care e culoarea preferată?

 Nu prea am asa ceva... imi plac mai toate culorile; consider ca e prea plictisitor sa te rezumi la o culoare, doua, trei... fiecare isi are locul in anumite circumstante.

31. Mare sau lac?

 Amandoua, marimea apei nu conteaza.

32. Câte tatuaje ai?

 Nu am domle, am mai zis mai sus (dupa umila mea parere, intrebarea asta ar fi trebuit inclusa in aceea de mai sus). Mai am prin casa tatuaje dar din alea care nu sunt permanente, de lipit asa...oricum, nu mi-am mai lipit demult un tatuaj....

33. Ai rămas vreodată fără benzină la maşină?

Inca nu am dat la scoala de soferi, deci nema' masina, ce sa mai zic de benzina...

34. Ce preferi pisică sau căţel ?

 Sunt in ceata... nu pot sa ma hotarasc, deci amandoi. :x Prea draguti. :x


Apropo de asta, ca sa fac o mica paranteza, astazi am intalnit un pui de pisica asa de dragut si iubitor/prietenos de nu mai puteam sa scap de el... mi s-a facut o mila cand l-am vazut ca tot se tinea dupa mine si am incercat sa scap de el ogramada pana am reusit, desi m-am intristat foarte tare cand am vazut cat de mult isi dorea pe cineva sa-l iubeasca/ocroteasca/hraneasca/ofere adapost... l-as fi luat acasa daca as fi stat la casa sau macar intr-un apartament mai mare, dar din pacate nu am conditii pentru a tine si animalute in casa, desi mi se frange inima... si o poza ca sa il vedeti, ca era prea dragut ca sa nu fac o poza cu el...


35. Ce anotimp preferi : Vara sau iarna ?

 Amandoua au farmecul lor, deci nu pot alege... stiu ca iarna e frigul ala naprasnic dar si vara e caldura aia toropitoare, deci se completeaza... plus ca vara e vacanta iar iarna sunt sarbatorile. :x

36. Eşti solo ?

 Yep, si zau daca nu ma simt extrem de bineee....

37. Eşti îndrăgostit/a de cineva?

 Neah... nicio treaba... am inima de piatra. :)) Kiddin' :P

38. Cât e ceasul?

00:13


O voi pasa lui Lore, Mada, Bibi si Fish, Altcersenin, Bucur, Andrei si oricine mai e dispus si doreste. ^_^ Stiu ca e o joaca, pentru cei mai mari ma refer, dar ar fi dragut sa vezi o leapsa de adolescent, daca ii pot spune asa, cu raspunsurile unora trecuti de varsta adolescentei, adica tinerii care au deja obligatii...

17 comentarii:

ZuZu spunea...

Mihaelaaa :> ca si pe me (al 2-lea nume) ;)) cat te-ai mai chinuit sa-l ghicesti pe primul :)) Nu ai inima de piatra dar n-a venit inca alesul :)) si app zau ca imi place cand spui ''zau'' e comic, ;))

Serginho spunea...

De la ZuZu a ajuns la toata lumea leapsa. :)) Foarte tare.

Cristina spunea...

Am preluat şi eu leapşa:D

Roxanel spunea...

@ZuZu: Eh, ca sa vezi, pana mai deunazi ma chinuiam sa-ti aflu primul nume si acum il aflu si pe al doilea. ;;):)) Ce frumos ca avem la fel. ;;) Si ma bucur ca am ghicit, I'm proud. :-> :))
Faceam si eu oleaca de caterinca la "inima de piatra", lol, stiu asta, dar in principal sunt destul de stabila cand vine vorba de iubire, adica nu sunt cu capul in nori, desi cei care ma stiu ar zice ca nu ii adevarat la ce nebunii fac eu zi de zi. ;)):))
Si zau ca ma bucur ca iti place cand zic "zau". :)) Si mie imi place cum suna. :))

@Serginho: Daca ea a fost generoasa si a transmis-o la "juma" de blogosfera... =))))

@Cristina: Ma bucur ca ai preluat-o, zau daca ma asteptam sa o ia cineva pe care nu-l cunosc, deocamdata. Bun venit pe la mine, esti poftita oricand. ^_^

Cristina spunea...

WOW chiar am fost prima care a raspuns la leapşă? Mă bucură foarte mult. E prima mea leapşă şi chiar îmi place să le fac:X.

Eu sunt din Târgu-Jiu, Judeţul Gorj:D. Da, o persoană cu foarte multe contraste, pe de-o parte sunt sensibilă, pe de-o parte îmi plac multe lucruri care ar trebui să le placă doar baieţilor, şi nu-mi plac cumpărăturile:D. Sunt o persoană destul de dubioasă, dar cu timpul ajungi să te obişnuieşti.

Roxanel spunea...

@Criss: Yep, you're the winner. ;)):)) Kiddin' :P
Daca tot iti place atunci la cat mai multe. ;)

Mi-am satisfacut si curiozitatea legata de oras, ms. ;)) :))
Cu totii suntem dubiosi intr-un anumit fel, fiecare dintre noi are parti ascunse si fiecare suntem deseori in contras cu noi insine. :) Draguta mini-descrierea si bun venit in blogosfera! ^_^

Madalina spunea...

Ce colorat s-a facut pe aici:D.

bucur spunea...

o fata din moldova axact ce apreciez zona...

Anonim spunea...

hm,Iasi ?! destul de aproape de mine :)
intradevar, tare dragut pisicutu :)

Roxanel spunea...

@Madalina: era mai dark in urma cu vreo saptamana dar tema il inebunea pe Bucur si am decis sa-i fac un bine si s-o schimb. :)) Si asta e chiar draguta, yep, colorata. :>

@Bucur: Da, din Moldova. :> Foarte frumoasa zona, intr-adevar. :)

@Altcersenin: De la Iasi pana la Chisinau e cale luuunga... :))
Pisicuta aia m-a topit la inimioara. :x :x :x

Anonim spunea...

mi-a mi luat mai mult:)) dar cea cu "99" pare criminala

Anonim spunea...

"De la Iasi pana la Chisinau e cale luuunga..." hm, dincolo de Prut mai exista si alta lume in afara de Chisinau ;)

.miss bee spunea...

Ai nişte ochi superbi! :x atât. <3

Roxanel spunea...

@sunshine: :)) daca vrei s-o incerci esti invitata mea. ^^

@altcersenin: eh, am dat si eu cu presupusul dat fiind ca esti din Moldova si se stie clar ca Chisinaul e cel mai cunoscut... ^^" Din ce oras esti?Cu ocazia asta mai invat si eu ceva... :P

@.miss bee: ms ms :* Dar nu se vad prea bine aici ma refer la culoare...

.miss bee spunea...

ba da, eu am remarcat-o. <3

Andreea C. spunea...

P.S. Sarbatori ferite si un An Nou mai bun! :)

Anonim spunea...

ai spus ca lasi pe "oricine vrea si doreste". mi-am permis sa o iau si eu ^^

Trimiteți un comentariu

, , ,